Petitki Lubisie

By | 16:05 11 comments
 Lubisie ruszają niebawem z kolejną promocją :) W niektórych sklepach można znaleźć już promocyjne opakowania :)



Zadanie konkursowe

Należy zakupić 8 opakowań produktu misie Petitki Lubisie i zachować opakowania. 8 opakowań można wymienić na 1 z 3 zestawów edukacyjnych CzuCzu


Promocja trawa: od 17.02.2014 do 18.05.2014


Nagrody w konkursie: zestawy edukacyjne CzuCzu (Odkrywcy, Bystrzaka, Podróżnika) - 70 500 nagród!


Szczegóły wkrótce :




TUTAJ





Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ps. W Twoim profilu i zakładce "o mnie" jest adres bloga, który nie istnieje :( zawsze pomyłkowo w niego wchodzę.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za przypomnienie już zmieniam :)

      Usuń
  2. Fajna akcja, może skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uczestniczę w każdej akcji Lubisiów :) teraz też nie przepuszczę. Jeszcze nie ma regulaminu na stronie, ale wydaje mi się , że nie muszą to być tylko opakowania promocyjne. W poprzednich edycjach wymieniałam zwykłe opakowania. Zobaczymy, jak będzie tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to ciekawe :) U nas bardzo starannie w poprzednich promocjach sprawdzali by były to opakowania promocyjne innych nie przyjmowali. Ja także biorę udział w każdej ich akcji bo warto fajne mają nagrody.

      Usuń
    2. na 100 % w regulaminie pisało, że nie muszą to być tylko opakowania promocyjne, sama sprawdzałam :) wymieniałam bez problemu we Wrocławiu

      Usuń
    3. No widzisz to ja musiałam nie doczytać :( bo w ostatniej promocji nawet brakło u nas już puzzli i wysyłałam do nich do siedziby opakowania i miałam parę nie promocyjnych i nie wymienili mi na puzzle :(

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)