Portal z nagrodami

By | 10:25 12 comments
Masz chwilę czasu dziennie i chcesz np za darmo doładować telefon ? nic trudnego wystarczy zarejestrować się na stronie lubietoto jest to serwis na którym zbieramy punkty po uzbieraniu odpowiedniej liczby pkt wymieniamy na nagrody:

  • doładowania telefonu
  • przelew bankowy
  • pendrive 8gb
  • słuchawki
  • netbook
  • x-box

System LubieToTo.pl pozwala:

  1. Zbierać punkty 
  2. Grać o punkty
  3. Odbierać nagrody 

Ja osobiście korzystam z tej strony i wymieniam pkt na doładowania do telefonu, na więcej jakoś nie chce mi się zbierać :) A czy Wy korzystacie z tej strony ?


Szczegóły : TUTAJ

Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Ja nie korzystam, bo tam zdaje się trzeba polubić wiele stron na Facebooku? A ja mam już prawie 300 zalajkowanych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie pkt są przede wszystkim za lajkowanie stron.

      Usuń
  2. Kiedyś byłam na tym portalu :) ale za dużo lajkowania bezsensownego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie to fajna sprawa szybko się klika i łatwo zdobyć nagrodę.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogłam poinformować o czymś nowym.

      Usuń
  4. Dobrze wiedzieć, nie słyszałam o tym portalu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)