MAM Baby`s Cutlery sztućce do nauki jedzenia MAM

By | 10:27 12 comments
MAM Baby`s Cutlery 




MAM Baby`s Cutlery sztućce do nauki jedzenia

Zestaw bezpiecznych sztućców do nauki samodzielnego jedzenia dla dzieci po 6 miesiącu życia. Zawiera nóż z bezpiecznym ostrzem, widelec z lekko zaostrzonymi zębami oraz łyżkę. Sztućce posiadają antypoślizgowe, łatwe w trzymaniu uchwyty. Są odpowiednie dla dzieci lewo- i praworęcznych.

Wszystkie produkty firmy MAM są wolne od Bisfenolu A (BPA) – substancji, która może mieć szkodliwy wpływ na zdrowie najmłodszych.

 

Jak każdy rodzic wie samodzielna nauka jedzenia to wyzwanie zarówno dla dzieci jak i rodziców :) 

Mój synek co prawda już jakiś czas próbuje jeść posiłki samodzielnie z użyciem sztućców, ale różne są tego efekty, czasami duża część posiłku ląduje w brzuszku a czasami duża część ląduje na stole :) Z zestawem, który otrzymaliśmy dzięki firmie MAM mój synek polubił się od pierwszego zobaczenia :) Bardzo dokładnie oglądał zestaw z wielkim zainteresowaniem. Kiedy pierwszy raz usiadł do posiłku wraz ze sztućcami zauważyłam, że jest mu prościej dzięki niemu jeść posiłki. Sztućce posiadają antypoślizgowe uchwyty dzięki, którym dzieciom łatwiej je trzymać w dłoniach niż zwykłe sztućce, po za tym są tak wygięte by łatwiej było dziecku jeść i by jedzenie trafiało do buzi :) Mój synek bardzo polubił zestaw sztućców. Ja jak i mój syn jesteśmy bardzo zadowoleni z tego zestawu i polecamy go każdemu.


 

Co nam się podobało :

 

  • antypoślizgowe uchwyty dzięki, którym łatwo trzyma się sztućce w ręce

  • kształt, który jest tak wyprofilowany by łatwiej było "umieścić" jedzenie w buzi

  • długość sztućców, w sam raz dla dzieci nie za długie nie za krótkie 

  • żywe kolory sztućców

  

Nasza ocena : 5/5




Zapraszam na stronę producenta :






SKLEP lub FB







PODPIS



Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Świetne sztućce :) dobrze, że użytkownik jest zadowolony :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy te sztućce i rzeczywiście nam również się podobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są super i bardzo ładna wersja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli służą one tylko i wyłącznie nauce to myślę, że taki pomysł jest wart uwagi kiedy mamy w domu małe dziecko. U mnie dzieciaki już wyrosły więc teraz wszyscy używamy sztućców z https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce i muszę powiedzieć, że są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)