MAM Sport Cup 330 ml - firmy MAM

By | 10:41 13 comments

MAM Sport Cup 330 ml

 

 

Wyjątkowy kubek, który jest łatwy w trzymaniu, a jego innowacyjna przykrywka zapewnia odpowiednią higienę podczas picia – zwłaszcza poza domem



  • Nie przecieka dzięki opatentowanemu systemowi zaworów
  • Łatwy w trzymaniu dzięki uchwytowi antypoślizgowemu
  • Unikalny, zakrzywiony kształt
  • Przyjemne dla oka wzornictwo
  • Przyjemne dla oka wzornictwo
  • Powyżej 12 m-ca
  • Cena 39,82zł aktualnie w przecenie 35,84 zł
  • Dostępne kolory: niebieski, różowy, zielony





Kubek wykonany jest z bardzo dobrego jakościowo plastiku, dzięki czemu nawet jak upadnie na podłogę nic mu się nie stanie :) Kubek a raczej ustnik można w prosty sposób rozłożyć na części pierwsze dzięki czemu nie ma najmniejszego problemu z jego dokładnym umyciem a co ważniejsze kubeczek można myć w zmywarce. Posiada fajną przykrywkę dzięki czemu nie ma problemu by zabrać go na spacer. Kubek jest dla dzieci powyżej 12 miesiąca życia mój synek bardzo go polubił i nie rozstaje się z nim na krok :) Kubeczek jest bardzo fajnie wyprofilowany dzięki czemu dziecko z łatwością trzyma go w dłoniach. Posiada żywe kolory, które przyciągają wzrok dzieci. Kubek z ustnikiem pełni funkcje niekapka, ale z łatwością można go wyciągnąć i wtedy staje się zwykłym kubeczkiem.  Kubeczek bardzo nam się spodobał jesteśmy z niego bardzo zadowoleni i polecamy go każdemu.


Nasza ocena : 5/5





Zapraszam na stronę producenta :






SKLEP lub FB







PODPIS



Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)