Moja 1 wygrana w rozdaniu na blogu :)

By | 09:30 22 comments
Od czasu do czasu biorę udział w rozdaniach na blogach i właśnie po raz 1 udało mi się wygrać w takim rozdaniu z czego się bardzo cieszę :)

Rozdanie było u  Ingi : Serdecznie zapraszam Was na jej bloga :)


Przesyła dotarła bardzo szybko za co serdecznie dziękuje :)




Za moje gadulstwo :) dostałam, także gratisy :) Bardzo serdecznie dziękuje za paczuszkę, której zawartość bardzo mi się przyda. A Ciebie Inga zapraszam na muffinki i kawusię :) Dzięki wielkie raz jeszcze :*






PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. Super przesyłka-gratuluję:))A ja dostanę choć jedną muffinkę???

    OdpowiedzUsuń
  2. na mufinki to i ja jestem chętna :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna i sympatyczna wygrana,gratki i oby więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki:)
    http://zeniatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :).
    Ja również chętnie bym wpadła na muffikę :D;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;) ja na razie nie biorę udziałów w rozdaniach, ale kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. będę pamiętać o zaproszeniu :D cieszę się, że nagroda przypadła Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna przesyłka ;)
    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)