Palette color creme K16- Miedź

By | 08:48 8 comments
Palette color creme K16- Miedź 




Farba Palette znajduje się w kartonowym opakowaniu, na którym znajdują się ważne informacje między innymi kolor, działanie itp. W opakowaniu znajduje się: tubka z kremem koloryzującym, buteleczka z emulsją rozwijającą, 1 para jednorazowych rękawiczek oraz ulotka informacyjna. Z tubki i buteleczki bez problemu można do końca wycisnąć zawartość. Po wymieszaniu farba jest koloru marchewkowego a jej konsystencja jest dość gęsta, farba bardzo dobrze kryje włosy. Po nałożeniu farby na włosy producent zaleca trzymanie jej 30 minut ja zawsze trzymam ją na włosach troszkę dłużej. Po zmyciu i wysuszeniu włosów byłam zadowolona z efektu moje włosy były błyszczące, miękkie i nie wyszły rude :)  Po kilku myciach włosów farba nadal utrzymuje się na włosach. Jestem zadowolona z działania tej farby jedyny mały minusik za intensywny zapach no ale niestety większość farb ma ten defekt.










Produkt testowałam dzięki współpracy ( co nie wpłynęło na moją ocenę )  



PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)