Maska do włosów za nie wielką cenę, czy warto ją mieć ?

By | 10:14 35 comments


Opis produktu: Maska do włosów Kallos Keratin posiada formułę kremu z wyciągiem keratyny i proteiny mlecznej przeznaczona jest do suchych, łamiących się i poddanych zabiegom chemicznym włosom. Dzięki zawartości keratyny i proteiny mlecznej o regenerujących właściwościach odbudowuje naturalną strukturę włosów, wypełniając ubytki. Nie ścieka z włosów, bez problemu się na nie nakłada. Jako wzmocnienie do kuracji nawilżająco odżywczej jest świetna. Odżywia i chroni suche, łamiące się włókna włosów. Po zastosowaniu włosy stają się łatwe do układania, miękkie w dotyku i lśniące. Konsystencja jest gęsta, typowo maskowa, bardzo przyjemna. Nic nie spływa, świetnie aplikuje się na włosy. Maska ta przypomina konsystencją żelowy budyń. Zapach jest delikatny i lekko owocowy. Maskę możemy kupić w wielkim plastikowym słoju o pojemności jednego litra oraz 275ml. Posiada on wygodny duży otwór, dzięki czemu nie ma problemu z wydostaniem produktu nawet przy samym dnie. Zakrętka, mimo, że plastikowa to trzyma się całkiem dobrze i nie pęka.



  
Sposób stosowania: Porcję maski nałożyć na umyte i osuszone ręcznikiem włosy. Pozostawić na 5 minut a następnie dokładnie spłukać.



 Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Propylene Glycol, Hydrolized Milk Protein, Hydrolized Keratin, Cyclopentasilioxane, Dimenthiconol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Cena: 5.49 zł



Moja opinia:

Maska znajduje się w poręcznym słoiczku z zakrętką dzięki czemu nie ma problemu z jej wydostaniem. Konsystencja jest odpowiednia trochę zbita, ma kolor biały i bardzo przyjemny zapach nie drażniący. Maska przypadła mi bardzo do gustu, już podczas jej nakładania czujemy, że nasze włosy stają się mega miękkie. Po spłukaniu włosy są wygładzone i bardzo ładnie się błyszczą. Nie ma też najmniejszych problemów z rozczesaniem włosów. To co mnie w niej zachwyciło to przede wszystkim działanie, ale także zapach i cena na prawdę nie wielka i warto w nią zainwestować. Ja jak najbardziej polecam. 





Maskę można kupić TUTAJ :  maska do włosów





Moja ocena : 5/5





        HURTOWNIA FRYZJERSKA




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

35 komentarzy:

  1. od dawna mam ochotę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jej nie miałam ale chętnie kiedyś wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna maska , a cena zachęca do zakupu ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna jest ta maska-mam i zadowolona jetem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. też mnie ciekawią te maski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uważam, że maski kallos są świetne, i cena jest bardzo niska, zawsze kupuję litrowe opakowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie cena ładniusia a jak maska się sprawdza to warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam litrową wersję i niedługo zacznę testować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam inną do testów mam nadzieję że też się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji używać tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super, że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, ze się sprawdził ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam ją i miałam na nią ochotę, ale bardzo bałam sie przejechać ;( widzę, ze jednak jest warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi mnie ta maska, a cena faktycznie zacheca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusi mnie ta maseczka :) Tyle dobrego już o tym produkcie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  17. kręcę się już jakiś czas koło tej maski, ale boję się, ze do moich cienkich włosów będzie za ciężka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że za taką cenę warto spróbować.

      Usuń
  18. Mam w zapasie taką, ale litrową :P Używałam, polecam! Jest świetna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze ja koniecznie kupic i wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam tyle masek że szok ! eh te zapasy ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym, oj chciała,,,,, :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam tej maski, ciekawe jak poradziłaby sobie z moimi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie widziałam jeszcze tych mniejszych opakowań. Przeraża mnie trochę litrowy słój z Hebe, bo co będzie jak się nie sprawdzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod linkiem który podałam wyżej można kupić to mniejsze opakowanie i wtedy zobaczyć czy warto inwestować w duży słój :)

      Usuń
  24. A ile kosztuje przysyłka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt wysyłki już od 6zł i uzależniony jest od wagi całej paczki, przesyłka kurierska to koszt 14zł za paczkę do 30kg.

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)