Pachnie cudownie i ślicznie wygląda, czyli PartyLite w moim domu :)

By | 08:56 12 comments
Dziś chciałam Wam pokazać moją zawartość paczuszki od firmy PartyLite oraz podzielić się z Wami swoimi spostrzeżeniami na ich temat.


PartyLite


Jesteśmy amerykańską firmą sprzedaży bezpośredniej produkującą świece zapachowe najwyższej jakości oraz dystrybuującej świeczniki oraz akcesoria zapachowe do domu. Na rynku światowym działamy od 1973 roku, w Polsce od 2009 roku.


Miałam okazję współpracować z różnymi firmami, sklepami itp z jednymi współpracuję się dobrze z innymi bardzo dobrze. Firma PartyLite jak najbardziej należy do firm z którymi współpracuje się świetnie. Kontakt z firmą rewelacyjny, a paczuszka - zaskoczyła mnie i to bardzo. Świetnie zapakowana, bardzo szybko wysłana i na prawdę jej zawartość ślicznie pachnąca i do tego mega bogata za co bardzo serdecznie dziękuje.



 

Powiem szczerze, że wcześniej nie słyszałam o tej firmie i był to mój pierwszy raz z ich produktami - ale na pewno nie ostatni :) PartyLite to nie tylko świece, świeczniki, podgrzewacze, ale również zakazana pokusa, czyli jedwabisty balsam do ciała, luksusowy żel do mycia ciała, spray do sypialni i pościeli oraz dekoracyjne pudełko. Świecami a raczej ich zapachem jestem oczarowana pachną obłędnie jeszcze na 2 dzień :) Świece są świetne, ale w PartyLite znajdziemy też śliczne akcesoria dekoracyjne, które przypadną do gustu na pewno nie jednej osobie.





Ja jestem bardzo zadowolona i polecam każdemu zajrzeć na stronę PartyLite, gdzie można obejrzeć katalog z ich rzeczami, oraz zaczerpnąć inspiracji dla siebie :) Polecam ich pachnące produkty oraz poszukania fajnego prezentu bo na pewno nikt takowym nie pogardzi :) A Wy znacie PartyLite ?





Strona PartyLite : TUTAJ





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Nigdy ich nie miałam, ale fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. muszą genialnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości otrzymałaś... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świece :) piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie jakąś kupię ;)!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeczki i dekoracje wnętrz naprawdę są godne uwagi, katalog jest ciekawy i inspiruje do kreatywnego myślenia, a w rzeczywistości produkty są po prostu niezastąpione :)
    Sprawdź bieżącą ofertę u Konsultanta PartyLite: http://www.partylite-sklep.pierwszejklasy.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)