Okazje znalezione w sieci - oczywiście darmowe :)

By | 10:39 13 comments
Dziś miał być post z recenzją, ale niestety od kilku dni leżę w łóżku ledwo żywa i nie mam siły na jej napisanie :( za co bardzo Was przepraszam.


Pokażę Wam za to okazję, które znalazłam w sieci może ktoś z Was skorzysta :)


  • Upominek w postaci bombonierki z czekoladkami Lindor Lindt Swiss

Szczegóły: TUTAJ



  • Codziennie 30 osób wygrywa :)


Szczegóły: TUTAJ



Bardzo serdecznie dziękuje Wam, że odwiedzacie mój blog, piszecie komentarze i czytacie to co piszę :) bardzo mnie to cieszy, jak tylko znajdę więcej sił na pewno nadrobię zaległości na Waszych blogach :) Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko i życzę miłego tygodnia.




PODPIS 
Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Z chęcią skorzystam z tranu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne czekoladki.Ja mam odwyk od słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo czekoladki Lindt uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała przyjemnośc po mojej stronie ;) a tranu mi się nie udało zdobyć, może jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również z chęcią skorzystam z tranu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)