Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. co to z biedronki ?:) o i rmf fm :) fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z biedronki to świeczki :) a z rmf bombonierkę można jeszcze zdobyć więc graj bo jest pycha : )

      Usuń
  2. Ooo.. aż miło :) czekamy zatem na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdzałam konkurs z rmf ale nie ogarniam.W jaki sposób można wygrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz słuchać radia parę razy w ciągu dnia jest sygnał że akcja ruszyła, wtedy wchodzisz na stronę odpowiadasz na 3 pytania, wpisujesz adres i gotowe :) Powodzenia.

      Usuń
  4. Ja niestety jak zwykle nie załapałam się do testów biedronki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, ja w ogóle zapomniałam się zgłosić :))

      Ale podobają mi się nabytyki :]

      Usuń
  5. Zazdroszczę świeczek :) Ja zupełnie zapomniałam o tym testowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnego testowania :) Nawet nie wiedziałam, że Biedronka ma takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)