Ziołowy krem relaksujący zbawieniem dla mojej szyi :) Akuna po raz 3.

By | 09:16 7 comments



BIO Ziołowy krem relaksujący 




BIO Ziołowy krem relaksujący na skórę z linii CLEAR NATURE z ziołami ALVEO i kasztanowcem, zmniejszy zmęczenie i dyskomfort obolałych mięśni, ścięgien i stawów.


Krem relaksujący:

  • Przyspiesza gojenie kontuzji i siniaków
    Dzięki regeneracyjnym właściwościom żywokostu lekarskiego.
  • Pozwala zapomnieć o problemie „ciężkich nóg”
    Dzięki rozszerzającym naczynia krwionośne właściwościom kasztanowca oraz wspomagającemu ukrwienie działaniu kamfory i eukaliptusa.
  • Daje uczucie chłodnego ukojenia
    Dzięki zawartości mentolu i kamfory.
  • Zmniejsza obrzęki, zaczerwienienia i stany zapalne
    Dzięki właściwościom kasztanowca, kamfory, ekstraktu z konopi, lawendy, żywokostu lekarskiego, tymianku i kwasu bosweliowego.
  • Skutecznie pomaga przy bólach reumatycznych
    Dzięki właściwościom eukaliptusa i kwasu bosweliowego.
  • Znakomicie rozluźnia i uelastycznia tkankę skóry
    Dzięki zawartości kasztanowca, aloesu i kamfory.
  • Szybko się wchłania i natychmiastowo działa
    Dzięki ziołom ALVEO i ekstraktowi z konopi w postaci lekkiej emulsji.


Moja opinia:

Krem ma konsystencję odpowiednią nie za rzadka , nie za bardzo zbita, jest koloru żółtawego, jego zapach jest dość mocno wyczuwalny - pachnie ziołowo :)  Bardzo fajnie się rozprowadza na skórze i z łatwością w nią wnika. Niestety podczas ostatnich dni i zmiany pogody doznałam kontuzji szyi potocznie zwanej zawianiem i miałam doskonałą okazję by sprawdzić działanie tego kremu i muszę powiedzieć, że zapach działa relaksująco , a sam krem przynosi ogromną ulgę dla obolałych mięśni, przynosi natychmiastową ulgę w bólu, a do tego mamy uczucie jakbyśmy mieli zastosowany zimny okład. Dla mnie okazał się zbawiennym, polecam Wam wypróbowanie go.





 http://akunapolska.pl/




PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bo marki nie znajdzie się w zwyczajnym sklepie. Można kupować kupować bezpośrednio w firmie lub u konsultantek :)
      Pozwolę sobie zostawić namiar na swoją podstronę firmową (zdrowieisukces.akunapolska.pl) do kontaktu, ale można też z pytaniami pisać bezpośrednio do Akuny.

      Kasia L.

      Usuń
  2. Fajnie sie zapowiada, nie znalam wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie znam tego produktu. Ale zapowiada się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)