Rozdanie - chcesz wygrać weź udział.

By | 10:43 10 comments
Witam Was serdecznie :)

Dziś mam dla Was rozdanie w którym do wygrania jest fajny gadżet - domek na chusteczki :)







Aby wygrać należy obowiązkowo:
1. Być publicznym obserwatorem bloga : http://todoarmo.blogspot.com/
2. Umieścić pod postem chęć udziału w rozdaniu w formie:
- Blog obserwuję jako:.......
- Umieściłam baner : TAK(link)/ NIE
- E-mail: .......


Dodatkowo :
Można umieścić baner na swoim blogu. (+ 2 losy)
Można dodać bloga do blogrolla (+1 los)
Konkurs trwa do 03.04.2015 do godz 23.59. a nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.
Osoby, które przestają obserwować bloga po rozdaniu nie będą mogły brać udziału w kolejnym.
POWODZENIA :) 


Nagroda zostanie rozlosowane jeżeli  w rozdaniu weźmie udział 15 osób.
PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Powodzenia , też go mam a nawet dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. - Blog obserwuję jako: Sylwia Bomba
    - Umieściłam baner : NIE
    - E-mail: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. - Blog obserwuję jako:Benia besia
    - Umieściłam baner :NIE
    - E-mail: bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. - Blog obserwuję jako: Justyna Pezdek
    - Umieściłam baner : NIE
    - E-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog obserwuję jako:.lizzie
    Umieściłam baner : NIE
    E-mail: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog obserwuję jako: KREJZOLCIA90

    Umieściłam baner : TAK ( http://blogowszystkimevi.bloog.pl )

    E-mail: ewelina900422@wp.pl

    Można umieścić baner na swoim blog ( http://blogowszystkimevi.bloog.pl/id,346702292,title,Rozdanie-na-Blogu-u-Sasiadki-Zapraszam,index.html )


    Powodzenia wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki (zgarnęłam za darmo), więc nie biorę udziału w tym konkursie, ale powodzenia innym życzę :

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog obserwuje jako : J.M.K. Janas
    Emial: j.m.k.janas@gmail.com
    Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bloga obserwuje jako: Monika :)
    e-mail: monikazaczek1@wp.pl
    banner: nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)