Piękne zegarki i płynący czas upływa milej :)

By | 11:16 15 comments
Nie wiem jak Wam ale mi w szczególności odkąd pojawiły się dzieci czas biegnie strasznie szybko.  A gdzie najlepiej sprawdzić czas ? na pięknym zegarku noszonym na naszej ręce. Dziś chciałam Wam przedstawić kilka zegarków które bardzo mi się spodobały.

ZEGARKI DAMSKIE ADIDAS  

Zegarki Adidas dla kobiet są chyba znane każdej z Nas stworzone zostały z myślą o kobietach, które lubią sport. Zegarki są bardzo lekkie dzięki czemu możemy je nosić na co dzień jak i np w czasie fitnessu. Jeżeli chodzi o kolory to na pewno każdy znajdzie jakiś dla siebie bo jest ich mnóstwo, a jeżeli ktoś woli większe zegarki to takowe są także dostępne.

 ZEGAREK ADIDAS ORIGINALS SANTIAGO ADH6169ZEGAREK  ADIDAS SANTIAGO ADH2853ZEGAREK ADIDAS SANTIAGO RETRO ADH2970




Zegarki Damskie SEIKO

Seiko to najstarszy producent pochodzący z Japonii. Firma mimo trudnych początków bardzo szybko dorównała firmom z najwyższych półek i osiąga wielki sukces na rynku. Firma wprowadza co raz to nowsze rozwiązania na rynek jak np. technologia Kinetic, pozwalająca na ładowanie baterii w czasie, gdy zegarek znajduje się na nadgarstku i jest w ruchu, a inne firmy czerpią od niej inspirację.



ZEGAREK DAMSKI SEIKO CLASSIC SXDC92P1ZEGAREK DAMSKI SEIKO AUTOMATIC SYMG35K1ZEGAREK MĘSKI SEIKO SPORTS AUTOMATIC SNZH55K1



ZEGARKI ORIENT


Firma Orient jest jednym z najbardziej znanych japońskich producentów zegarków naręcznych. Firma bardzo ceni sobie potrzeby klientów i stara się sprostać ich oczekiwaniom. Mimo, iż na rynku pojawiają się nowi producenci zegarków firma wdraża działania marketingowe przyczyniające się do rozpoznawania marki Orient na całym świecie.

ZEGAREK MĘSKI ORIENT AUTOMATIC TRADITIONAL STYLE FDB0C001B0ZEGAREK MĘSKI ORIENT CLASSIC AUTOMATIC FEM7P001W9ZEGAREK ORIENT DIVER FUNE3003M0 


Znalazłam także piękne zegarki dla Panów :


ZEGARKI MĘSKIE CASIO

 Casio chyba tą firmę zna każdy Pan jak i Pani, firma słynie przede wszystkim z zegarków sportowych. Na pewno każdy Pan znajdzie coś dla siebie w ofercie firmy tym bardziej że ich zegarki świetnie  nadają się do noszenia ich na co dzień jak i fajny dodatek do męskiej stylizacji ubrań. Firma nie ogranicza się jednak tylko do sportowych zegarków ma w swej ofercie także eleganckie zegarki, które pięknie współgrają z garniturem.


ZEGAREK MĘSKI CASIO CLASSIC MTD-1076-2AVEFZEGAREK MĘSKI CASIO G-SHOCK GD-X6900-1ERZEGAREK MĘSKI CASIO EDIFICE CHRONOGRAPH EFR-534D-7AVEF 


ZEGARKI INGERSOLL

Na początku działalności firmy wszystkie ich zegarki były składane ręcznie jednak  za pomocą geniuszu pioniera motoryzacji, Henrego Forda udało się to zmienić i stworzono zegarki ,których koszt wynosił 1 dolara. Zegarki tej firmy były noszone przez wielkie osobliwości jak np prezydent czy pisarz. Firma może także pochwalić się że jako pierwsza współpracowała z Waltem Disneyem tworząc na specjalne zamówienie zegarek z myszką Miki oraz tym że jako pierwsza stworzyła zegarek z podświetlaną tarczą.


 ZEGAREK MĘSKI ZEGAREK INGERSOLL AUTOMATIC ARKANSAS IN1816BKZEGAREK INGERSOLL AUTOMATIC COLUMBIA No. 1  IN2819WHZEGAREK MĘSKI INGERSOLL STANFORD AUTOMATIC IN1501BKOR



ZEGARKI MĘSKIE SEIKO

 Seiko to najstarszy producent pochodzący z Japonii. Firma mimo trudnych początków bardzo szybko dorównała firmo z najwyższych półek i osiąga wielki sukces na rynku. Firma wprowadza co raz to nowsze rozwiązania na rynek jak np. technologia Kinetic, pozwalająca na ładowanie baterii w czasie, gdy zegarek znajduje się na nadgarstku i jest w ruchu, a inne firmy czerpią od niej inspirację.

ZEGAREK MĘSKI SEIKO AUTOMATIC SSA231K1ZEGAREK MĘSKI SEIKO AUTOMATIC SNKL45K1ZEGAREK MĘSKI SEIKO SPORTURA SNAE97P1



 I jak podobają Wam się zegarki ? macie swoje ulubione marki zegarków ? Jeżeli chcecie zobaczyć więcej zegarków wystarczy wejść w zielone opisy lub na stronę z loga poniżej :


Znalezione obrazy dla zapytania zegarownia




PODPIS


Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Mam kilka zegarków w swojej kolekcji.. przydałby mi się taki zegarek sportowy adidasa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko zakładam zegarek, godzinę mam w komórce, a ona zawsze ze mną i wszędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie noszę zegarków, nie mam żadnego .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zegarki :) Ja mam kilka w swojej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie noszę zegarków, ale te damskie seiko nawet ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre bardzo mi się podobają :). Osobiście nie mam nawyku noszenia zegarków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te Seiko najbardziej mi sie spodobaly :) Ja ogolnie zegarkow nie nosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zegarki, mam na ich punkcie małą obsesję :) Świetne modele znalazłam ostatnio na zegarkowy.pl, jeśli lubisz zegarki równie mocno, na pewno spodobają Ci się ich propozycje - zobacz tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się mega podobają drewniane zegarki i chętnie bym taki dla siebie zgarnęła. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co wiem, to bardzo ciekawym modelem zegarka, który zbiera ostatnio pozytywne opinie jest zegarki bisset . Sama się pokusiłam o jego zakup, ale powędrował do mojego brata jako prezent z okazji jego urodzin. Mam nadzieje, że mu się spodoba, ponieważ to nie jest tania propozycja :) Trzymajcie kciuki, żebym nie musiała odsyłać lub wymieniać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)