Pixie Sparkle 1 cień 2 kolory na powiece.

By | 09:14 10 comments


Pixie Sparkle

Połyskujący, niebieskozielony cień do powiek dający bardzo niezwykły efekt.


3,5g w 10ml słoiczku z sitkiem                                                                                          cena:36,90 

Połyskujący, niebieskozielony cień do powiek dający bardzo niezwykły efekt.


  • nie zawiera drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku bizmutu, talku, sztucznych barwinków i konserwantów
  • bezzapachowy
  • naturalna i delikatna formuła
  • niezwykle nasycone i intensywne mineralne pigmenty
  • jedwabiście gładka i kremowa konsystencja
  • może być używany przez wegan i wegetarian







Moja opinia:

Cień do powiek znajduje się w ładnym tekturowym pudełeczku - po jego otwarciu naszym oczom ukazują się cienie zamknięte w małym słoiczku z sitkiem. Są to cienie mineralne czyli sypkie. Sitko jest wygodne w użyciu nie ma najmniejszego problemu z wydostaniem cieni na zewnątrz. Jeżeli ktoś wcześniej nie miał do czynienia z cieniami sypki może mieć problem z ich nałożeniem niestety przynajmniej u mnie na początku większość się obsypywała, ale z czasem wszystkiego idzie się nauczyć :) Pixie Sparkle, który przyszło mi testować ma bardzo fajny kolor czego niestety nie widać na zdjęciach :(  jest jakby morski ale nałożony na powiekę mieni się jakbyśmy nałożyli co najmniej 2 cienie, zieleń i turkus co daje na prawdę bardzo fajny efekt. Podsumowując cienie są świetne jeżeli chodzi o kolor i ich trwałość ale możemy mieć problem z ich nałożeniem jeżeli wcześniej nie mieliśmy do czynienia z cieniami sypki. Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona i żałuję że nie ma ich w postaci standardowych cieni, dostępne są tylko sypkie, ale może z czasem dojdę do perfekcji z ich nakładaniem. Polecam.



LILY LOLO

PODPIS



Przypominam o rozdaniu :


Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, bardzo intensywny

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy kolorek, można go połączyć z wieloma odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek nie dla mnie,ale do Twoich oczu pasuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, to zdecydowanie nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek, ale zupełnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda obłędnie na powiece! wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear!!! your blog is really beautiful and your post is very interesting !!
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor, ale dla mnie nijak by nie pasował ... a szkoda...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)