Pixie Sparkle 1 cień 2 kolory na powiece.

By | 09:14 10 comments


Pixie Sparkle

Połyskujący, niebieskozielony cień do powiek dający bardzo niezwykły efekt.


3,5g w 10ml słoiczku z sitkiem                                                                                          cena:36,90 

Połyskujący, niebieskozielony cień do powiek dający bardzo niezwykły efekt.


  • nie zawiera drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku bizmutu, talku, sztucznych barwinków i konserwantów
  • bezzapachowy
  • naturalna i delikatna formuła
  • niezwykle nasycone i intensywne mineralne pigmenty
  • jedwabiście gładka i kremowa konsystencja
  • może być używany przez wegan i wegetarian







Moja opinia:

Cień do powiek znajduje się w ładnym tekturowym pudełeczku - po jego otwarciu naszym oczom ukazują się cienie zamknięte w małym słoiczku z sitkiem. Są to cienie mineralne czyli sypkie. Sitko jest wygodne w użyciu nie ma najmniejszego problemu z wydostaniem cieni na zewnątrz. Jeżeli ktoś wcześniej nie miał do czynienia z cieniami sypki może mieć problem z ich nałożeniem niestety przynajmniej u mnie na początku większość się obsypywała, ale z czasem wszystkiego idzie się nauczyć :) Pixie Sparkle, który przyszło mi testować ma bardzo fajny kolor czego niestety nie widać na zdjęciach :(  jest jakby morski ale nałożony na powiekę mieni się jakbyśmy nałożyli co najmniej 2 cienie, zieleń i turkus co daje na prawdę bardzo fajny efekt. Podsumowując cienie są świetne jeżeli chodzi o kolor i ich trwałość ale możemy mieć problem z ich nałożeniem jeżeli wcześniej nie mieliśmy do czynienia z cieniami sypki. Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona i żałuję że nie ma ich w postaci standardowych cieni, dostępne są tylko sypkie, ale może z czasem dojdę do perfekcji z ich nakładaniem. Polecam.



LILY LOLO

PODPIS



Przypominam o rozdaniu :


Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, bardzo intensywny

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy kolorek, można go połączyć z wieloma odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek nie dla mnie,ale do Twoich oczu pasuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek, ale zupełnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi dear!!! your blog is really beautiful and your post is very interesting !!
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor, ale dla mnie nijak by nie pasował ... a szkoda...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)