Z planem lekcji dzieci i rodzice szczęśliwi są :) - plan lekcji za darmo dla całej klasy.

By | 11:25 7 comments
Dziś chciałam Wam pokazać jaką fajną niespodziankę dostała cała klasa mojego syna :

 


 Są to oczywiście plany plany lekcji, osobny zestaw dla chłopców a osobny dla dziewczyn. Dzieciakom bardzo spodobały się plany a ja serdecznie dziękuję za możliwość podarowania planów.

 



Jeżeli i Wy chcecie by Wasze dzieci otrzymały plany nic prostszego zgłoście się do
Ekspres Kasa ze swoimi danymi. 


PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. No proszę jaka miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! fantastyczny prezent na rozpoczęcie roku szkolnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci lubią takie niespodzianki, a poza tym plany mają fajną grafikę, więc nie dziwię im się, że przypadły im do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna niespodzianka dla dzieciaczków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna akcja, taki plan przyda się każdemu dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te plany lekcji wyglądają bardzo interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie super niespodzianka dla dzieciakow :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)