Zott Monte Snack mleczna kanapka.

By | 10:38 55 comments


Zott Monte Snack Biszkopt z kremem mlecznym i czekoladowo-orzechowym 


 Składniki:

tłuszcze roślinne (palma, kokos), mleko (22%), cukier, mąka pszenna, syrop glukozowo-fruktozowy, mleko w proszku pełne (3,4%), białka mleka, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu (2,6%), jaja w proszku, skrobia, zmieloneorzechy laskowe (1,2%), czekolada mleczna (zawiera soję) (0,5%), emulgatory: E471, lecytyna sojowa, substancje spulchniające: E 450, E 500, sól, aromat
Może zawierać śladowe ilości innych orzechów.



Ta kanapka na pewno będzie smakowała i tym małym i tym dużym :) To nic innego jak delikatny biszkopt pokryty mlecznym i czekoladowo-orzechowym kremem. Co mnie w niej zaskoczyło to to że nie jest jakoś mega słodka. Biszkopt jest mokry nie wiem czym jest nasączony ale w połączeniu z kremem tworzy całkiem smaczny smak. Na pewno jako dodatek do kawki albo przekąska na 2 śniadanie będzie idealna. 



PODPIS 
Nowszy post Starszy post Strona główna

55 komentarzy:

  1. Świetny pajacyk 😄
    My też testowaliśmy Monte Snack 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ta kanapka to istne cudo dla podniebienia, nieziemsko lekka pyszna kanapeczka uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie testuję te desery i szczególnie do gustu przypadła mi wersja z wiśnią. Jest po prostu świetny! Kwaskowaty i nie przesłodzony. Polecam!

      Usuń
  3. Wygląda smakowicie, jednak ja od dłuższego czasu unikam tego typu przekąsek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę ją wypróbować, lubię takie przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mieliśmy okazję przetestować Monte Snack. Świetnie sprawdził się do szkoły i jako przekąska w przerwie ważnych rozgrywek na XBOXie :). Pyszny biszkoptowy batonik zasmakował dorosłym i dzieciom. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie :)
    Również ja mam przyjemność testowania mlecznej kanapki. Właściwie to wszystkie bardzo szybko znalazły nowych właścicieli teraz pozostaje pisać recenzje. Do tej pory zbieram same pozytywne opinie. Monte Snack smakuje zarówno tym młodszym jak i starszym. Sprawdza się jako przekąska w ciągu dnia, drugie śniadanie albo podwieczorek. Moim zdaniem kanapka jest pyszna, połączenie smaków jest ciekawe i niebanalne. Biszkopt jest przyjemnie wilgotny. Bardzo podoba mi się również to, że Monte Snack nawet po kilku godzinach spędzonych poza lodówką nie traci swoich walorów. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. My również testujemy Monte Snack. Mleczne kanapki szybko się rozeszły, dlatego na bieżąco piszemy opinię - jak na razie wszystkie pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Monte te serki a tego nie jadłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Smaczny biszkopt w środku mleczno czekoladowo-orzechowe nadzienie. Dzieciaki za tym szaleją. Taka kanapka to dobre rozwiązanie jak sie gdzieś spieszymy. Z minusów jakie my zauważylismy to trochę za słodkie i trochę za małe. Polecam spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam Monte Snack do porannej kawy, dodaje mi energii na poranek, ma tylko jedną wadę - jest za mala:)Pychota, idealna mała przekąska.

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie dziwi mnie taki rozrzut cenowy Monte, jednak zamierzamy je nadal kupować, paczka zjadła się błyskawicznie, i z chęcia bede miala je w lodowce zawsze gdy dopadnie głód, bardzo smaczne i do tego faktycznie pożywne, lepsze niż typowy batonik pozdrawiam ekipe trnd bo to dzieki nim mialam przyjemnosc testu nowej kanapki monte snack hch

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja uważam,że to pyszna przekąska od czasu do czasu żeby się nie przejadła, cena umiarkowana, kanapka koniecznie musi byc schłodzona inaczej niestety mimo niezłego składu smakuje sztucznie, polecam i gdyby trnd moje dzieciaczki nie znałyby monte w tej odsłonie djbarc10

    OdpowiedzUsuń
  13. Mleczna kanapka Monte Snack jest świetną przekąską dla dzieci i dorosłych. Jest źródłem łatwo przyswajalnego wapnia, białka i witamin, nie zawiera konserwantów. Rozpływający się w ustach biszkopt wypełniony mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem to po prostu niebo w gębie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również miałam przyjemność testować mleczne kanapki Zott poprzz kampanię trnd. Wystarczy jedna kanapka by cały dzień mieć osłodzony. Moja córa uwielbia je. Niestety mają wadę: uzależniaja i idą w "boczki" ;o). Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Smakowit,szybką przekąska. Na mnie działa jak padles- powstań Monte Snack. W sytuacjach gdy jestem zmęczona działa jak bateria, naladowanie organizmu cukrem pomaga przetrwac w ekstremalnych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej,ja również testuje kanapki Monte Snack. Mięciutki biszkopt,krem który nie wypływa z kanapki oraz ten czekoladowy wkład sprawiają że Monte tak cudownie smakuje dzieciom i dorosłym. Od kiedy dostałam do testowania Monte Snack stało się ono najsmaczniejszą przekąską mojej córki w przedszkolu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja pociecha się rozchorowała i nie miała apetytu do jedzenia . Namawianie nawet na pizze nie skutkowało , zastanawiałam się ile tak jeszcze pociągnie bez jedzenia . 3 dnia doznałam szoku gdy zajrzałam pod łóżko - z 15 opakowań po monte się poniewierało zdziwiona skąd bo już się dawno skończyły przeprowadziłam małe śledztwo i odkryłam , że starsza siostra codziennie kupowała i syna podkarmiała . Dziś już je chętnie wszystko i teraz on kupuje siostrze kanapki .

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem testerem z projektu TRND. Próbowałem mlecznej kanapki i mogę stwierdzić że jest naprawdę dobra. Czekoladowo-orzechowy smak naprawdę przyjemny. Kanapka lekka chodź słodka. Dobra na przekąskę lub kolację dla małego dziecka. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mleczna kanapka Monte Snack jest świetną przekąską dla dzieci i dorosłych. Jest źródłem łatwo przyswajalnego wapnia, białka i witamin, nie zawiera konserwantów. Rozpływający się w ustach biszkopt wypełniony mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem to po prostu niebo w gębie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miękki, aksamitny biszkopt, niesamowity mleczny oraz czekoladowo-orzechowy krem kusi podniebienie. W 29 gr przekąski mieści się kwintesencja i eksplozja słodkiego smaku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Monte Snack w formie kanapki przekąski jest smaczny. To opinia większości osób, które ją próbowały. Delikatny biszkopt, mleczno - czekoladowe nadzienie. Najlepiej smakuje schłodzony. Przyznam, że chętniej kupowałabym tę "kanapkę" jeśli
    producenci zmieniliby jej skład. Zbyt dużo tu tłuszczu, cukru i tych wszystkich dodatków sprawiających, że jest ona taka "wciągająca".

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ta kanapkę. Niedawno miałam okazję spróbować i jestem nią zachwycona. Pyszna jak domowe ciacho, fajnie się ją je, bo nie brudzi rąk czekoladą, porcja w sam raz. A moje dzieciaki muszę trzymać z dala od lodówki jak tylko kupię większą ilość, bo od razu wszystkie by wyjadły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje dziecko uwielbia tego typu przekąski. Ich forma umożliwia zapakowanie ich jako drugie śniadanie do szkoły. Mój syn często kanapki przynosił z powrotem do domu, jednak kanapka Monte Snack trzy dni z rzędu 'zniknęła' ze śniadaniówki. Mój syn powiedział, że jest ona przepyszna i w środku jest czekolada.
    Polecam wszystkim dzieciom rodzicom - mnie również smakuje :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak najbardziej polecam wszystkim rodzicom mleczną kanapkę. Jest to idealny posiłek który warto mieć zawsze pod ręką chociażby podczas spaceru , gdzie można zawsze , jak dłuższy spacer dać w formie przekąski , która jest pożywna i świetnie smakuje . Smak przede wszystkim przypadł do gustu , i jedzone jest z apetytem . Doskonale się też sprawdza podczas zabawy z innymi dziećmi jak przychodzą razem z rodzicami w odwiedziny , dzieci się bawią razem , a wiadomo podczas zabawy ciężko jest nakłonić aby dziecko usiadło przy stole coś przekąsiło, więc każdy po kanapeczce , i w jednej ręce apetyczny smakołyk , w drugiej zabawka , i nie tracą czasu , a smakuje i jest pożywne . Jest to też dobra forma słodkiego poczęstunku dla rodziców do kawy . Jest to produkt który od teraz zawsze będzie gościć u mnie w lodówce i już teraz nikt .Nawet nie zapowiedziana wizyta rodziców z małymi pociechami mnie nie zaskoczy.Polecam

    OdpowiedzUsuń
  25. Monte Snack to mleczny batonik – delikatny biszkopt wypełniony mlecznym i czekoladowo-orzechowym kremem. Produkt w smaku jest dobry – taki jaki znamy z deserów monte : nie jest zbyt słodki, mdły, czuć wyraźnie i mleczny krem i czekoladowe nadzienie. Zapach jest przyjemny i kuszący, że nie trzeba się zbyt długo zastanawiać nad zjedzeniem. Biszkopt jest dość gruby, bardzo kakaowy, wilgotny, łatwo się kruszy. W kremie wyczuwam wyraźny smak mleka i nutki bitej śmietany typu „Śnieżka”. Jednak krem czekoladowego z orzechami jest najmocniejszym akcentem tego produktu i sprawia, że kanapka rozpływa się w ustach i jako całość smakuje bardzo dobrze. http://testuje-pisze-co-mysle-nie-oszukuje.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również polecam wszystkim monte snack. Bije na głowę swoich konkurentów oczywiście wg mnie, dzięki temu iż nie jest tak sucha jak inne. Zasługa to pewnie pysznemu kremowi orzechowo-czekoladowemu. Syn uwielbia ją dostawać do szkoły jako dodatek do drugiego śniadania;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  27. Po batonach Monte zostało tylko wspomnienie, chociaż nie do końca, bo towarzyszą nam na co dzień od dnia projektu. Już wszystkie zostały rozdane lub zjedzone przez dzieci :) Na uwagę zasługuje puszysty smaczny biszkopt oraz wyrazisty mleczno czekoladowo orzechowy krem. Przekąska nie jest za słodka a syci na dłygo, dlatego chętnie podaję ją dzieciom na drugie śniadanie. Na uwagę zasługuje także poręczne opakowanie, które łatwo się otwiera. Monte Snack smakuje wszystkim, których częstujemy - radość dzieci jest najważniejsza.
    aniaj93

    OdpowiedzUsuń
  28. Niedawno wraz z córką skosztowałam Mlecznej Kanapki Monte Snack. Ku mojemu zdziwieniu, kanapki nie były zbyt słodkie, dzięki czemu faktycznie mogą się nadawać na lekką przekąskę między posiłkami, zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Kanapka składa się z biszkoptu przełożonego dwoma rodzajami kremu – mlecznym i kakaowo-orzechowym. Jest bardzo delikatna w smaku i pyszna! Można ją jeść i jeść .

    OdpowiedzUsuń

  29. jak najbardziej polecam wszystkim rodzicom mleczną kanapkę. Jest to idealny posiłek który warto mieć zawsze pod ręką chociażby podczas spaceru , gdzie można zawsze , jak dłuższy spacer dać w formie przekąski , która jest pożywna i świetnie smakuje . Smak przede wszystkim przypadł do gustu , i jedzone jest z apetytem . Doskonale się też sprawdza podczas zabawy z innymi dziećmi jak przychodzą razem z rodzicami w odwiedziny , dzieci się bawią razem , a wiadomo podczas zabawy ciężko jest nakłonić aby dziecko usiadło przy stole coś przekąsiło, więc każdy po kanapeczce , i w jednej ręce apetyczny smakołyk , w drugiej zabawka , i nie tracą czasu , a smakuje i jest pożywne . Jest to też dobra forma słodkiego poczęstunku dla rodziców do kawy . Jest to produkt który od teraz zawsze będzie gościć u mnie w lodówce i już teraz nikt .Nawet nie zapowiedziana wizyta rodziców z małymi pociechami mnie nie zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kanapka jest ciemna. Czuć w niej wyraźnie wilgotne ciasto, wygląda w sumie podobnie do innych kanapek na rynku, gdyby nie ten krem w środku. Właśnie krem jest biały, a przez sam środeczek przechodzi krem czekoladowo-orzechowy.
    Smakowo bardzo dobra, kanapka tak pięknie pachnie, że nie trzeba się długo zastanawiać nad zjedzeniem – gryziemy i po kanapce czary czy co? Pycha! Ciastko jest bardzo kakaowe, wilgotne i smakuje jak murzynek. Nie jest suche, ale łatwo się kruszy i nie ciągnie się i nie jest gumowaty. Biszkopcik jest syty i to bardzo sam byłem w szoku! Warto spróbować. Wadą jest, że jest bardzo mały 29 gram i w niektórych sklepach kosztuje nawet 1,50 zł za sztukę. m_wolowik

    OdpowiedzUsuń
  31. Monte snack jest rewelacyjne :) szkoda tylko ze takie malutkie. Doskonale nadaje sie na przekaske podczas przerwy w pracy lub w szkole

    OdpowiedzUsuń
  32. Monte Snack dostałam do testowania z portalu TRND. Duza paczka rozeszla sie bez problemu. Dzieci i maz chetnie testowaly nowe kanapki. Rozdalismy tez je kolezankom i kolegom dzieciakow ze szkoly, przedszkola i podworka ;)
    Pyszny, miekki biszkopcik z aksamitnym kremem zdobyl uznanie testerow. Jak dla mnie Monte snack jest troche bezplciowa. Ale zjadliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Monte Snack dostałam do testowania z TRND. Paczka dotarła do mnie doskonale zabezpieczona. Po rozpakowaniu wszystkie kanapki bardzo szybko znalazły nowych właścicieli. Monte Snack smakuje zarówno dzieciom jak i starszym. Sprawdza się jako pożywna przekąska w ciągu dnia, doskonała do kawy dla dorosłych i dla dzieci na podwieczorek. Kanapka Monte snack oczywiscie najlepiej smakuje prosto wyciagnieta z lodowki. Jedyna wada to cena no i moze jej wielkosc ;) Fajnie jakby byla ciut wieksza. Smak bardzo dobry. Polecam malym i duzym ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Również otrzymałem kanapkę Monte Snack do testowania od TRND. Jednak nie mam dobrej opinii na temat tego produkty. Składa się praktycznie z samych sztucznych i chemicznych dodatków. Nie chciałbym, aby tym żywiły się moje dzieci. Owszem kanapkę można raz na jakiś czas kupić i zjeść, ale regularne jedzenie takiego produktu to nic dobrego. Oczywiście kanapka jest dobra w smaku i jest puszysta co zapewniają nam polepszacze smaku i inne spulchniacze, jest mleczna (m.in. Mleko w proszku), nie jest słodka i nie zapycha. Dzieciom smakuje jak wszystko co słodkie. Generalnie nie polecam.
    Damian

    OdpowiedzUsuń
  35. Biszkopt wilgotny i dość delikatny. Krem mleczny bardzo pyszny, natomiast czekoladowoorzechowy jak dla mnie zbyt słodki. Cała kompozycja jest pyszna. Z naszych obserwacji wiemy, że Monte Snack najlepiej smakuje, gdy już trochę poleży w temperaturze pokojowej. Niestety tą piękną bajkę psuje skład :(
    tyskaja
    http://dziewczynazpolibudy.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja równiez testuje Monte Snack, uwazam ze jest to super przekaska, wilgotny biszkopt z mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem pycha, dzieci sie nia zajadlay, zreszta rodzinka i znajomi rowniez. Dla mnie osobiscie troszke za slodka, ale to tylko moje skromne zdanie, bo reszta tak nie uwaza :) Przed testowaniem nie mialam okazji sprobowac mlecznej kanapki, jednak po przetestowaniu nie zawiodlam sie :) Mysle ze zagosci u nas w domu na stale. Polecam sprobowac tym co jeszcze nie probowali :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Również jesteśmy po prztestowaniu delikatnego biszkoptu wypełnionego mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem.Połączenie czekolady, orzechów laskowych oraz mlecznego kremu sprawia,że Monte Snack to nie tylko smaczna,ale i pożywna przekąska dla każdego–zarówno dzieci,jak i dorosłych. Moje dzieci je uwielbiają.Poczęstowały nimi znajomych i wszyscy byli zachwyceni.A i jak bym miał wybieraćKindre mleczna kanapka czy Monte Snack wybrała bym Monte Snack.Jak patrze na te zdjęcia dostaję ślinotoku i muszę dopisać mleczne kanapki do dzisiejszej listy zakupów.dorot

    OdpowiedzUsuń
  38. Projekt Monte Snack to strzał w dziesiątkę,pewnie gdybym nie miał okazji brać w nim udziału to do tej pory nie kupiłbym i nie spróbowałbym mlecznej kanapki Zott. Dzieciaki polubiły przekąskę bardziej niż dotychczasowe,a to głównie zasługa kremu czekoladowo-orzechowemu w środku kanapki.Krem czyni Monte Snack wyjątkowe i wyróżnia kanapkę na tle innych.Sam też lubię pojeść małe co nieco,wiec również sięgamy po Monte Snack.SZEJKNAFTOWY

    OdpowiedzUsuń
  39. Pyszna kanapka a i owszem. Dla dzieci rewelacja a w szczególności ten krem czekoladowo-orzechowy. Dla dorosłych trochę za słodka. Ale można tak jak ja nalać sobie w szklanke zimnego mleka i zjesc ze smakiem. Fajna alternatywa na podwieczorek

    OdpowiedzUsuń
  40. Pyszny delikatny biszkopt z niebianskim czekoladowo-orzechowym kremem. Wczesniej go nie jadlam. Rozplywa sie w ustach. Dla doroslych troszke za słodki ale dla dzieci rewelacja. Napewno jeszcze kupie dzieciom jako przekaske na podwieczorek.tysia1

    OdpowiedzUsuń
  41. Monte snack to wyśmienita kanapeczka niezależnie od wieku. Zawiera mleko i kakao, a wiadomo, że to są drogocenne składniki. Dla mnie jest to idealna przekąska, wystarczająca słodka, ale i delikatna, rozpływająca się w ustach ... aż chce się więcej, i więcej :) Polecam
    framboise

    OdpowiedzUsuń
  42. Monte mleczna Kanapka to świetny przekąska dla dzieci ale i dorosłych ;) Pożywny czekoladowo orzechowy i mleczny krem, miękki biszkopt a wszystko pełne wapnia i witamin. Taka kanapka jest idealna na deser, drugie śniadanie czy poczęstunek dla małych łasuchów. Słodycze i zdrowie w jednym? To może być tylko mleczna kanapka Monte

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również dzięki trnd miałem okazję testować mleczną kanapkę firmy Zott i teraz przyszła pora na recenzję. W trakcie trwania projektu dla porównania kupiłem mleczne kanapki innych producentów, ale jednak przekąska od Zott okazała się bezkonkurencyjna. Kakaowy, lekko gorzkawy biszkopt świetnie współgra ze słodkim mleczno-orzechowym kremem. Kanapka jest dobrze wyważona, gdyż nie jest zbyt słodka. Biszkopt nie jest ani za suchy ani za wilgotny, jest właśnie taki jaki powinien być. Krem jest dosyć słodki, ale nie przesłodzony. Orzechowy smak jest dobrze wyczuwalny. Kanapka jest puszysta, mimo to nie rozwarstwia się.

    Moim łakomczuszkom też bardzo zasmakowała, więc będę sięgać po nią regularnie.

    Dzieciakom znajomych i przyjaciół których poczęstowałem także posmakowały, więc nie nie pozostaje mi nic innego jak polecić mleczną kanapkę Zott każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pyszna Słodka Rozpływająca się w ustach Kanapeczka Smakowała wnuczkom znikały jak świeże bułeczki . Idealna dla dzieci i dorosłych Dla nas bomba :) Polecam spróbować każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Monte Snack to delikatny,ciemny biszkopt wypełniony mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem.Smakuje zarówno dzieciom jak i dorosłym.Idealny na popołudniową przekąskę,jako drugie śniadanie do szkoły czy słodki dodatek do kawy.Najlepiej smakuje schłodzony.Pyszna i pożywna przekąska dla małych i dużych łakomczuchów.
    Nam bardzo smakowała,polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny produkt, rozpływa się ustach, można go jeść i jeść.
    Polecam każdemu, a zwłaszcza dzieciom, bo to produkt dedykowany właśnie im.
    Anetkaaa1987

    OdpowiedzUsuń
  47. JEST NOWY DESER MONTE JA JUŻ TESTUJĘ:)
    SZEJKNAFTOWY.Monte jest jak najbardziej godne polecenia zarówno dla dzieci i dorosłych,dla sąsiadów,kolegów,przyjaciół,niech wiedzą że pojawił się deser który każdy powinien spróbować  #momentzmonte Monte z dodatkami to najlepszy deser wśród deserów.Bardzo mi odpowiada jego mleczny krem z czekoladą, orzechami i w zależności od naszych upodobań smakowych można dobrać sobie do niego dodatek. Mi bardzo posmakowało MONTE Capuccino Balls, bo lubię smak kawy,a kuleczki kawowe świetnie dopełniają smak Monte. Godny polecenia jest również MONTE Cherry,bo delikatny sos wiśniowy świetnie komponuje się z czekoladowo-orzechowym smakiem, a dodatkowo kawałki wiśni wzmacniają smak.
    Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami jest dostępny w ośmiu wariantach:
    - Monte Cherry,
    - Monte Cookies,
    - Monte Crunchy,
    - Monte Choco Balls,
    - Monte Cappucino Balls,
    - Monte Cacao Cookies,
    - Monte Choco Flakes,
    - Monte Waffle Sticks.
    Dzięki tak ogromnemu wyborowi każdy znajdzie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  48. DOROT.Mi się udało dostać do testów z trnd i nowym przepysznym deserem Monte i jestem mega zadowolona.Pyszne połączenie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i ciekawymi dodatkami, które są dostępne w aż ośmiu różnych wariantach.Idealne jako drugie śniadanie lub przekąska w ciągu dnia, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych.Moim faworytem jest Monte Cappuccino Balls.Pyszny puszysty mleczno – czekoladowy krem z orzechami laskowymi a do tego pyszne kuleczki o smaku cappuccino

    OdpowiedzUsuń
  49. We have a pretty weird memory with this lol. We were about to go somewhere out and I tried a new Hairstyle that turned out fine! But the thing is she was having this and it got stuck in her hair XD I was kind of revealed since it wasn't that good lol

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)