Mat nad mat - Flawless Matte - LILY LOLO

By | 08:56 9 comments


Flawless Matte


Matujący puder sypki mineralny o właściwościach absorbujących sebum, zapewnia nieskazitelne wykończenie makijażu.









Flawless Matte to wyjątkowy kosmetyk matujący. Doskonale sprawdza się jako naturalna baza pod podkład lub też jako nieskazitelne wykończenie makijażu. Ten puder o właściwościach absorbujących sebum zabezpiecza skórę twarzy przed nadmiernym świeceniem. Świetnie sprawdza się również jako mineralna baza pod cienie.





  • nie zawiera drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku bizmutu, talku, sztucznych barwinków i konserwantów
  • bezzapachowy
  • lekki i niezwykle drobno zmielony, co gwarantuje wyjątkową trwałość makijażu
  • optyczna redukcja drobnych zmarszczek i niedoskonałości cery
  • wybierz puder matujący, by kontrolować świecenie się skóry
  • 100% naturalny
  • może być używany przez wegetarian i wegan




Moja opinia:


Puder jak pozostałe prezentowane we wcześniejszych wpisach rzeczy od Lily Lolo znajduje się w kartonowym pudełku, a po otwarciu naszym oczom ukazuje się mały okrągły "słoiczek" z sitkiem. Dużym plusem tego produktu jest to iże jest bezzapachoowy, ma krótki skład, matuje i mimo, iż jest biały nie bieli drastycznie. Puder  nie uczula, nie podrażnia i nie wysusza skóry. Niestety ponownie jak to miało do czynienie z cieniami, na początku nie potrafiłam go aplikować, albo za dużo się go wydostało ze słoiczka albo za mało, lub też połowa pudru była na koszulce a nie na twarzy zwyczajnie się zsypała, więc trzeba mieć cierpliwość i wprawę w jego nałożeniu. Puder w moim przypadku dobrze matuje, ale efekt ten utrzymuje się maks. 3 godziny. Ogólnie jakoś za bardzo się z nim nie zaprzyjaźniłam ale może jeszcze kiedyś do niego wrócę. 


Podsumowując jestem zadowolona z otrzymanych produktów firmy Lily Lolo, w szczególności zakochałam się w cieniu do powiek już rozglądam się za kolejnym kolorem. Jestem pod wrażeniem obsługi sklepu, który  z miłą chęcią odpowiada na każde pytanie i proponuje rady dzięki którym aplikacja produktów jest łatwiejsza i trwalsza. Jestem mega zadowolona i polecam Wam jak najbardziej wypróbowanie tych produktów.


LILY LOLO




  PODPIS



Przypominam o rozdaniu :

Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam przyjemności z Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominacja 😊
    http://wszystkookosmetykach-mojerecenzje.blogspot.com/2015/11/34-libster-blog-awards-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny puder,dobrze ze się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stawiam teraz tylko na transparentne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna mnie ciekawi, aczkolwiek wolę transparentne pudry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie sypańce, choć pudru LL jeszcze nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)