Tchibo to nie tylko kawa lecz także coś do wygodnego spania :)

By | 10:26 10 comments

Prześcieradło dżersejowe z gumką, rozmiar podwójny, niebieskie


Cena: 59,95 zł
Materiał : Czysta bawełna pochodząca z kontrolowanej uprawy ekologicznej.



Przyjemne w dotyku i chłonne. Wciągnięta dookoła gumka ułatwia nakładanie i zapewnia równomierne i gładkie naciągnięcie prześcieradła. 





 Moja ocena :

Prześcieradło można kupić na stronie TCHIBO. Tak jak pewnie większość z Was wie, Tchibo to nie tylko kawa :) Prześcieradło przed 1 użyciem należy wyprać. Jest ono wykonane z bardzo fajnego, miłego w dotyku materiału, co mnie bardzo cieszy, materiał nie jest jakiś mega cienki, ale trochę grubszy. Gumka, która znajduje się wokoło sprawia, że prześcieradło nie przesuwa się i zostaje na swoim miejscu. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z materiału, funkcjonalności i wygody spania na takim prześcieradle. Polecam jak najbardziej. Kto z Was ma ochotę na garść fajnych inspiracji, zapraszam także na bloga TCHIBO, gdzie znajdziecie naprawdę fajne pomysły na zmianę wystroju waszych mieszkań i nie tylko. 


PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam nic z tchibo :) ale prześcieradła to tylko z gumką :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam prześcieradła z gumką, ponieważ lubię w nocy kopać i zazwyczaj budzę się bez niego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześcieradła z gumką są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają dużą ofertę i czasami mozna znaleźć ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tego typu prześcieradła, zawsze na takie się decyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze czarne prześcieradło? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ale lubię czarną pościel :) sama zakupiłam ostatnio satynową czarną pościel za kosmiczną cenę 199 zł ;) ale prawdziwa satyna no i kolor czarny ;)
    Podoba mi się ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)