Wyślij kartkę ze zdjęciem do swoich bliskich zupełnie za darmo.

By | 09:18 14 comments
Wiem wiem pewnie większość z Was powie, że czasy się zmieniają i teraz na święta wysyła się sms z życzeniami.


Ja jednak bardzo lubię jak ktoś o mnie pamięta i przyślę taką tradycyjną kartkę.


Dzięki Nivea możemy wysłać zupełnie za darmo kartkę z życzeniami i z dowolnie wybranym przez Nas zdjęciem. Ja w tamtym roku korzystałam z ich akcji i kartki były na prawdę piękne.





Jeżeli ktoś z Was ma ochotę wysłać kartkę to można to zrobić:  TUTAJ
PODPIS


Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Fajnie, że można za darmo wysłać taką kartkę :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłane już pięć karteczek, świetna sprawa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł, też lubię dostawać kartki i sama je wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłane karteczki: ) bardzo przydatny post niejedna z Nas pewnie skorzystała: *

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłane karteczki: ) bardzo przydatny post niejedna z Nas pewnie skorzystała: *

    OdpowiedzUsuń
  6. Może skorzystam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią skorzystam z tej akcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, świetny pomysł. Skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł! Fajnie, że o tym napisałaś :D

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)