Botaniczny kompleks roślinny BingoSpa

By | 11:10 8 comments


Szampon z botanicznym kompleksem roślinnym BingoSpa.


  Szampon BingoSpa do pielęgnacji włosów słabych i wypadających zawiera ekstrakt z alg morskich oraz dwanaście ekstraktów roślinnych, których aktywne substancje: flawonoidy, proteiny, saponiny, kumaryny, glikozydy, sole mineralne, olejki eteryczne, witaminy A, B1, B2, C, węglowodany, garbniki - dbają o prawidłowe funkcjonowanie skóry głowy oraz zdrowy wygląd włosów.



 Pojemność 300 ml
 Cena 8,50 zł



Szampon znajduje się w buteleczce, z plastikową etykietą dzięki czemu nie znika ona jak w przypadku papierowych. Jego konsystencja jest dość gęsta przypomina budyń.  Szampon jest koloru żółtego o ślicznym zapachu jakby advocatu. Bardzo fajnie się pieni, jest dość wydajny, Włosy po umyciu są  oczyszczone. Według producenta po jego użyciu włosy mają mniej wypadać u mnie się to nie sprawdziło. Podsumowując : włosy po umyciu są miękkie i puszyste , podczas mycia czujemy cudny zapach, szampon nie spowodował żadnych podrażnień, uczuleń itp. ja jestem z niego zadowolona a jego cena 8,50 za 300 ml to jak najbardziej dobra cena - produkt godny polecenia.






PODPIS 
Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)