Dziś będzie bardzo romantycznie a to wszystko za sprawą BISPOL.

By | 09:56 16 comments
Świece wprawiają mnie w cudowny nastrój jak i stanowią fajną ozdobę moich półek.

Z firmą Bispol, której świece dziś prezentuje miałam od czynienia po raz pierwszy.

Dwie pierwsze świece, które postanowiłam przetestować były o zapachu róży i lilii. Świece te znajdują się w szklanych pojemnikach, niestety chyba ktoś niezbyt dobrze potraktował przesyłkę, gdyż obie świece są pęknięte, ale nie przeszkadzało to w poznaniu zapachów tych świec.

Pierwsza pachnie cudnie różami jest to zapach typowo różany ale nie przytłaczający całkiem przyjemny. Druga pachnie liliami i też jest to całkiem przyjemny dla nosa zapach. Świece te wypalają się równomiernie nie tworząc w środku zagłębienia. Nie kopcą i wprawiają w fajny nastrój.




Kolejny wariant świec to podgrzewacze o zapachu owoców leśnych, które zawinięte są w przeźroczystą folię w moim wariancie jest ich aż 18. Ich zapach jest piękny aż chciało by się jej zjeść :)


Kolejne świece to także podgrzewacze, ale te dla odmiany zostały zamknięte w papierowym kartoniku z bardzo ładną szatą graficzną. Paliłam je osobno jak i eksperymentowałam paląc np 2 warianty zapachowe. Każda z tych świec pachnie prześlicznie nie przytłacza, powoduje że w powietrzu unosi się cudny zapach.



Zapach przypomina mi konwalijki w moim ogródku jest obłędny :)


Typowy zapach lawendy znany chyba każdemu :)


Zapach kojarzy mi się z wejściem do kwiaciarni ach cudownie :)


Z kolei ten zapach hm nie wiem czemu ale pachnie mi jak moje świeżo wywieszone pranie :)




Jestem bardzo zadowolona z każdej świecy z osobna :) Jestem maniaczką świec, więc jedyne co mnie zmartwiło to to ,że na stronie Bispol jest tyle zapachów, że nie wiem na który wariant się zdecydować jak wypale powyższe świece :) Polecam.


Bispol: świece, znicze, podgrzewacze










PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. ciekawa jestem zwłaszcza zapachu lilii i owoców leśnych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra, kocham zapachy kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale będziesz miała teraz świeczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świece zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zapach świeżego prania, więc te ostatnie świeczuszki na pewno by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wielbię wszystkie świeczki! :D To znaczy te ładnie pachnące :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo polubiłm świece tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie pachnidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie świece, ale ostatnio opuściłam się w ich używaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam świece i co rusz kupuje nowe :) Zapachy, które pokazałaś wydają się być idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No u mnie dopiero kokosowa przetestowalam 😃 ale jestcbajkowa
    2 paczki z tych malych mama mi zabrala 😓 ale co zrobic ...
    Swieczki to naprawde fajny dodatek 😃
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, ile zapachów *.* Te owoce leśne pewnie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnei podgrzewaczy nigdy dość, z firmy Bispol czasem kupuję jak gdzieś robimy wypad

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam swiece! Jednak szkoda, ze byly pekniete... ja bym to zgłosiła gdzieś...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)