KAILAS – ajurwedyjski krem z himalajskich ziół na problemy skórne zdziała cuda.

By | 10:31 11 comments


KAILAS – ajurwedyjski krem z himalajskich ziół na problemy skórne



Receptura produkcji kremu Kailas jest rezultatem wieloletniej pracy ekspertów ajurwedyjskich zajmujących się badaniem właściwości ziół rosnących w Himalajach . W oparciu o receptury zawarte w ajurwedzie , we współpracy z dermatologami stworzony został krem jakiego jeszcze nie było!
Wyjątkowa skuteczność i szerokie spektrum działania kremu Kailas wynika z tego iż do jego produkcji używa się wielu rzadkich esencji ziołowych pochodzących z dziewiczo czystych terenów Himalajów, jak również jest to zasługa prastarej ajurwedyjskiej metody łączenia esencji ziołowych w odpowiedniej kolejności i w specjalnych proporcjach, dzięki czemu uzyskuje się zwielokrotnienie ich mocy.


Zastosowanie


Krem KAILAS to mieszanina odżywiających i nawilżających skórę olejów roślinnych połączona z ekstraktami roślinnymi o działaniu łagodzącym , stymulującym regenerację naskórka oraz mikrokrążenie skórne, a także usuwającymi przebarwienia.
Produkt działa również antybakteryjnie oraz przeciwgrzybicznie.
Produkt polecany do pielęgnacji skóry:
  • łojotokowej,
  • trądzikowej,
  • z przebarwieniami
KAILAS zalecany jest także przy problemach z nadmiernie wysuszoną i pękającą skórą oraz przy nadmiernym rogowaceniu skóry.
Łagodzi skutki:
  • ukąszeń owadów,
  • otarć,
  • podrażnień skóry np. po goleniu i depilacji.


W tradycji ajurwedyjskiej stosowany również przy:
  • łuszczycy,
  • hemoroidach,
  • grzybicy,
  • kurzajkach,
  • oparzeniach,
  • odleżynach,
  • opuchnięciach.



Krem zamknięty został w 20 g tubce z tworzywa sztucznego z typową za zakrętką. Konsystencja kremu jest dość gęsta, wraz z kremem wydostaje się też roztwór wody wapiennej co jest normalne dla tego kremu ja tą wodę zwyczajnie wklepuje w skórę.

Zapach no cóż typowo zielarski dla mnie paskudny, ale na szczęście zapach szybko znika :)

Czy ten krem w ogóle działa ? u mnie po 1 zadziałał na twarzy nakładany na noc spowodował, że jest na niej mniej miejsc trądzikowych. Po 2 stosowany na otarcia, które zdarzają się u moich synów dość często spowodował, że rany szybciej znikały. Po 3 pomógł na opuchniętą nogę oraz spowodował, że skóra bardzo twarda skóra na stopach stała się miękka, hm o tym nawet producent nie wspomniał :)

Krem jest w 100% naturalny, więc tym bardziej jestem za tym by go wypróbować.


Znacie ten krem ? lubicie ?



PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. miałam ten krem ale oddałam mamie, bo miała wysypkę na dłoniach i bardzo suche ciało

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o nim, chętnie go przetestuję i kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jutro krem będzie do wygrania w rozdaniu na blogu - zapraszam.

      Usuń
  3. Dużo dobrego czytałam na temat tego kremiku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie szczęście, że nie będę potrzebować;)

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję go kupić, bo słyszałam o nim bardzo dużo dobrych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam jutro na bloga będzie go można wygrać w rozdaniu :)

      Usuń
  6. jeszcze nigdy sie z nim nie spotkałam, ale wydaje sie być super!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam go ale widzę że ma bardzo szerokie zastosowanie :) ja bardzo lubię używać kremu z dodatkiem witaminy A :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)