Czekoladowy prezent na dzień chłopaka.

By | 08:53 12 comments




30 września przypada dzień chłopaka, wszystko pięknie fajnie tylko ja nie cierpię wybierać prezentu dla mężczyzn, jakoś zawsze mam z tym problem co kupić ?

W tym roku postanowiłam, iż poszukam jakiejś inspiracji w internecie :) i tak też trafiłam na stronę: http://chocolissimo.pl/. Powiem Wam, że w ich ofercie jest tyle wspaniałych czekoladowych rzeczy, że trudno było mi wybrać 1 rzecz.

Postawiłam, więc na 2 rzeczy :) Oto co wybrałam :

Czekoladowy Smartphone


Pyszny czekoladowy smartphone wykonany został z najwyższej jakości belgijskiej czekolady. Zamknięty jest w białym pudełku, które wygląda tak jakby w środku znajdował się prawdziwy telefon :) 


 

A w środku znajdziemy jadalny :) dopracowany pod każdym względem telefon. Czyż nie wygląda jak prawdziwy ?






Drugą rzeczą jaką wybrałam są :

Czekoladowe narzędzia




Idealny zestaw dla każdego majsterkowicza. Zestaw zawiera 5 precyzyjnie wykonanych figurek: młotek, śrubokręt, kombinerki, klucz płaski i nastawny, wykonane z wysokiej jakości czekolady mlecznej i białej. 






Zestaw prezentuje się cudnie i mam nadzieję, że przypadnie właścicielowi do gustu :)




Pierwszy raz spotkałam się z tak cudownie dopracowanymi rzeczami zrobionymi z czekolady jestem zachwycona jakością wykonania. Jedyny minus jest taki, że żal jeść te cuda :)

Jeżeli WY także szukacie prezentu dla waszych mężczyzn polecam sklep chocolissimo na pewno znajdziecie w nim coś odpowiedniego dla waszego wybranka.

Czekoladowy motor - pomysł na prezent dla mężczyzny, czekolada mleczna, słodki upominek, czekoladowy motocyklPiłka nożna z czekolady dla najlepszego chłopaka, słodki upominek z okazji dnia chłopala, czekoladowa piłka dla chłopakaCzekoladowe upominki - słodki samochód, czekoladowy samochód, czekolada mleczna, chocolissimoczekoladowy zestaw do golenia dla chłopaka od chocolissimoRybki z mlecznej czekolady, czekoladki chocolissimo, upominek dla mężczyzny, dla wędkarza, czekolada francuskaSłodki upominek dla mężczyzny - krawat z czekolady


I jak Wam się podoba mój wybór prezentu ?




PODPIS 
Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł
    słodkości wyglądają przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie to ładne, ze szkoda zjeść ;-)
    Ostatnio kupowałam u nich czekoladki teściowej na dzień mamy. Była zachwycona ;-) i smakiem i wyglądem

    OdpowiedzUsuń
  3. super, mój dostał kiedyś czekoladowe autko w drewnianej skrzyneczce

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kreatywne :) i... z pewnością smaczne :)
    Kochana pomożesz : http://bit.ly/2cJpr76 ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie prace :) u nas jest taka babeczka (koło mojej pracy) która raz w tyg wystawia towar i to co ona umie zrobić z czekolady to obłęd :) kupiłam kiedyś klucz ( na szczęście do nowego mieszkania) znajomym który wyglądał jak prawdziwy :) byli zadowoleni :) to mi się podoba i szkoda nawet jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mojemu pewnie ten motor by się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Powiem, że telefon naprawde wyglada jak prawdziwy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. narzędzia no to coś dla mojego :) Ale mój mąż nie obchodzi takich rzeczy jak ur imieniny itp :) więc prezent dostanie pare dni później :) Tak bez " okazji "

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły na prezent, muszę przejrzeć całą ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie przeraża cena tych słodkości. W tej cenie wolę kupić coś innego - w tym roku postawiłam na taki sam napis na ubraniu dla mojego małego M. i dużego M. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)