Kalendarz z dedykacją - Personalizowane Prezenty to jest to.

By | 10:25 14 comments





Kalendarz to rzecz, która pozwala Nam nam nie tylko sprawdzić jaka dziś data, ale także pozwala zaplanować każdy dzień. 



W moim domu zawsze obowiązkowo na ścianie wisi kalendarz ścienny, ale oprócz niego w mojej torebce znajduje się też kalendarz kieszonkowy. 


Taki właśnie kalendarz właśnie otrzymałam na rok 2017 od MyGiftDNA- Personalizowane Prezenty.


 MyGiftDNA- Personalizowane Prezenty to sklep w którym można znaleźć pomysł na wyjątkowy prezent. 


Jeżeli chodzi o kalendarze - firma posiada aktualnie 46 propozycji okładek kalendarza z czego oczywiście grawer a raczej pomysł na niego należy do Nas, jest więc z czego wybierać.


Ja po dość długim zastanowieniu :) postawiłam na kalendarz z dedykacją.



  • Kalendarz w rozmiarze A5.

  • Niesamowity grawer z zachowaniem najmniejszych szczegółów.

  • Do wyboru istnieją 2 kolory: granatowy oraz fioletowy.



W środku kalendarza znajdziemy na prawdę bardzo przydatne rzeczy m.in : mapy, oświadczenie o zdarzeniu drogowym, itp.


Jest także miejsce, gdzie możemy zanotować adresy oraz numery telefonów oraz oczywiście miejsce na nasze notatki.



Wstążka pozwala Nam na oznaczenie szukanej przez Nas  strony.


Okładka jest po prostu piękna zrobiona z najmniejszą dokładnością. Miękki materiał, obszyty na brzegach dostępny jest w 2 wersjach kolorystycznych. Grawer wykonany ze staranną dokładnością, bardzo trwały, dzięki czemu nie zniszczy się podczas użytkowania kalendarza. 




Złożenie zamówienia w sklepie MyGiftDNA jest dziecinnie proste, wybieramy produkt, który Nas interesuje i z powodu dużej ilości pięknych rzeczy chyba to jest najtrudniejszy moment :) następnie wybieramy kolor produktu, personalizacja to dosłownie chwila dodajemy produkt do koszyka i gotowe. 

Co do samego zamówienie jest błyskawiczne zamówiłam kalendarz o godzinie 11:00 a następnego dnia do południa był już u mnie w domu. Sama firma a raczej osoby w niej pracujące życzliwe, pomocne, służące pomocą i radą w razie problemów. 

Jestem zachwycona kalendarzem oraz obsługą sklepu więc polecam w 100%.



MyGiftDNA.pl – personalizowane prezenty


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. No kalendarzyk faktycznie robi wrażenie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie personalizowane prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny. Mam od nich ten sam kalendarz ale z inna personalizowaną okładką. Polecam. Jest piękny i dobry jakościowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. No tak ten kalendarz jest prezentem mikołajkowym dla Justyny mam nadzieję że się jej spodoba :)

      Usuń
  5. Bardzo pięknie się prezentuję. Co roku kupuję taki kalendarz i co roku staram się w nim notować potrzebne informacjie, neistety jestyem za mało zorganizowana. Co mam nadziej zmienie w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Podoba mi sie juz okladka. Mam na 2016 a tam np.nie ma oswiadczenia o zdarzeniu drogowym. Bardzo przydatna rzecz. Piekny. Mysle ze osoba, ktorej jest dedykowany bedzie zachwycona 😍 ja na pewno bym byla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kalendarz to moje marzenie - normalnie zazdroszczę :]

      Mogę Cię prosić o kliknięcie
      TUTAJ?
      Z góry dziękuję :]

      Usuń
  7. Kalendarz na przyszły rok by mi się przydał :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. I love planners! Your is really awesome and beautiful*
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna rzecz i sentencja. Ja już swój kalendarz na 2017 rok już mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a widzisz kochana :) na pewno prezent się spodoba ;) Kalendarz jest obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)