Podkład mineralny Rhea w kremie babassu - czy warto mieć podkład w kremie ?

By | 10:24 14 comments










Sable Medium - podkład mineralny Rhea w kremie babassu

Podkłady w kremie łączą wszelkie zalety podkładów mineralnych w proszku, z łatwością nakładania oraz pielęgnacją jaką oferuje masło babassu.




Kolor: Sable Medium- Podkład do cery średniej, beżowy z żółtymi tonami. Podkład jest w ciepłym odcieniu  dzięki żółtym tonom.  Kolor jest identyczny jak kolor podkładu sypkiego Sable Medium.



Podkłady w kremie składają się wyłącznie z naturalnych pigmentów mineralnych z dodatkiem masła babassu


Podkłady jakie zazwyczaj używałam były w proszku i nie raz zdarzało mi się, że miałam go dość bo miałam go nie tylko na twarzy, ale często i na bluzce.


Podkład mineralny Rhea znajduje się w małym poręcznym okrągłym "słoiczku". Do podkładu dołączona jest mała gąbeczka, niestety nie jest ona w żaden sposób zabezpieczona, a szkoda i jak widać na załączonym obrazku w moim przypadku prawie cała podczas podróży do mnie zamokła podkładem. 


Podkład ma postać dość gęstego kremu, który z łatwością można równomiernie rozprowadzić na skórze. Doskonale kryje i nie pozostawia świecącego się "filmu".



Podkład na twarzy wygląda bardzo naturalnie, maskuje doskonale niedoskonałości. Podkład bardzo dobrze nawilża moją skórę, a nałożony rano, przez cały dzień nie wymaga żadnych poprawek. 
Wieczorem nie ma także najmniejszego problemu z jego zmyciem.



Czy jestem zadowolona? - oczywiście i to bardzo, po raz pierwszy stosowałam podkład w kremie i jak na razie moje podkłady sypkie pójdą w odstawkę, polecam jak najbardziej wypróbować ten podkład. 


Rhea Monika Blukacz





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. U mnie niestety się nie sprawdził, pierwsze użycie oczywiście było ma tak, lecz przy następnych użyciqc, przesuszal moja skórę i po dwóch dniach się zdarzył.
    U Ciebie efekt jest cudny.

    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten podkład u mnie się sprawdził, jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam a efekt bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego podkładu mineralnego, ale efekt na buzi jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentuje na twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze podkładu mineralnego w kremie. Ten bardzo mi się podoba, bardzo ładnie prezentuje się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci że mnie zaciekawiłaś tą recenzją :D Pierwszy raz widzę taki podkład ;D
    Mój blog MAGICLOVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj : http://rhea.com.pl/fair-podklad-mineralny-rhea-w-kremie-babassu-p-606.html :)

      Usuń
  8. Ps. Gdzie można o dostać? Odpisz u mnie jak możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze podkładu mineralnego w kremie. Tą gąbeczkę mogli sobie darować

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go ;) i faktycznie jest ok tylko mega drogi ponad 60 zł ...do mnie doszła gąbeczka czysta
    i był bardzo " zamarznięty " wyglądał jak masło jak go otwierałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze o nim nie słyszałam, chętnie sprawdzę :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o nim jeszcze, bardzo fajne efekt daje na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)