Z tajemniczą wizytą w MANDRAGORA - czy warto odwiedzić ten salon ?

By | 09:38 15 comments




Mandragora Bochnia – kosmetyka, fryzjer, laseroterapia




Salon Mandragora znajduje się w Bochni ( ul. Brzeźnicka 55D, w salonie możemy skorzystać z usług: fryzjera, kosmetologa oraz wykonać stylizację paznokci w salinie przyjmuje też dermatolog.



baner_750x200-2

Wnętrze salonu jest na prawdę piękna a atmosfera w nim panująca, wręcz domowa :) 

IMG 20160528 193159
zdj ze strony Mandragora

W nie jednym salonie już byłam i powiem szczerze, że ten jest najbardziej "profesjonalny" i nowoczesny jak na rynek Bocheński. Ale zacznijmy od początku, czyli na początek mały minus. Pierwsze do czego muszę się przyczepić to zbyt słabe oznakowanie salonu, za pierwszym razem chodziłam po budynku schodami w górę i w dół za nim znalazłam salon a wystarczyła by tylko mała kartka na klatce schodowej z kierunkowskazem do salonu. 

Sam salon piękny, uroczy i zachęcający by do niego wejść. 
Obsługa salonu to cudowne uśmiechnięte, chętne do pomocy Panie, które po chwili sprawiają, że każda kobieta może się wygadać, poplotkować, pośmiać i przede wszystkim odpocząć :) 

Z jakich zabiegów korzystałam w salonie:

- Fryzjer - dość młoda fryzjerka, ale bardzo pomocna w doborze fryzury, pewnie trzymająca nożyczki w dłoni. Usługa wykonana na wysokim poziomie, w czasie strzyżenie fryzjerka mówi co będzie robić, dopytuje o nasze oczekiwania, chętna służy swoimi radami na temat dbania o włosy. Jestem zadowolona z usługi.

PEELING KAWITACYJNY Z PEELINGIEM KWASEM MIGDAŁOWYM

Przed zabiegiem wypełniłam ankietę na temat stanu zdrowia, stosowanych kremów, leków itp zostałam także poinformowana co to za zabieg i jak będzie przebiegałNowoczesne oczyszczanie przy użyciu ultradźwięków i peelingu Kwasowego. Zabieg oczyszcza skórę, odkaża, dezynfekuje ją, zwęża pory, zmniejsza łojotok oraz rozjaśnia przebarwienia i ślady po ranach, trądziku. Skóra po zabiegu może być lekko zaczerwieniona tylko w dniu zabiegu). Zabieg wykonany w cudownej atmosferze, gdzie mogłam nie tylko odpocząć, zrelaksować się ale także odpocząć. Zabieg bardzo przyjemny, wykonany ze starannością. Jestem zadowolona z wykonanej usługi.

               Zdjęcie użytkownika Mandragora - Kosmetyka, Fryzjer, Laseroterapia Bochnia Tel 690 007 979.
                       zdjęcie ze strony Mandragory




Manicure HYBRYDOWY 

Hybrydy robiłam już parę razy w życiu, w salonie, ale tutaj po raz pierwszy ktoś mnie zapytał o wycinanie skórek, nie wycinam skórek nie mam takiej potrzeby a w salonach dotychczas kosmetyczka bez zbędnych pytań przystępowała do wycięcia skórek, tutaj było inaczej za co bardzo wielki plus. Sam manicure wykonany bez zarzutów, a Pani go wykonująca to miła, uprzejma "gaduła", która już na pierwszy rzut oka widać, że kocha to co lubi -  gdy w swoje ręce bierze pędzle do malowania wzorków jest w siódmym niebie. Nie mam żadnych zarzutów co do wykonanej usługi, było miło, przyjemnie, mogłam sobie pogadać ile chciałam :) a do tego na zakończenie "dostałam" pięknie pomalowane paznokcie. 


Tak prezentują się moje paznokcie :) 






Jakie oceniam salon - na 5+ wszystko na najwyższym poziomie bez zastrzeżeń. Wizytę możemy umówić przez internet, lub poprzez pw na FB, gdzie również możemy dogadać wszystkie szczegóły naszej wizyty. Jestem zadowolona i jak najbardziej polecam ten salon. 




Mandragora Bochnia – kosmetyka, fryzjer, laseroterapia


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Przyjemne miejsce i widać, że warto skorzystać z usług.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne paznokcie. Salon świadczy sporo usług

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że znalazłaś tak dobre miejsce. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wnętrze salonu i pazurki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam i niestety nie będę :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie wzór na Twoich pazurkach :* mega klimatyczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki :)
    Jak kiedyś będę w okolicy to skorzystam z usług tego salonu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne hybrydy, super salon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny świąteczny manicure. jak na hybrydy przystało na pewno długo będą cieszyły oko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaszalałaś i paznokietki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie śliczne, kolor piękny,a salon wydaję się elegancki i luksusowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)