Eleganckie sukienki koronkowe ze sklepu ROSEGAL.

By | 08:41 23 comments
Elegant See-Through Asymmetric Half Sleeve Lace Dress




Dziś chciałam Wam pokazać eleganckie sukienki koronkowe ze sklepu www.rosegal.com 
Sklep ten w swoim asortymencie ma bardzo dużo pięknych rzeczy możecie tu zamówić nie tylko sukienki ale także dodatki do domu, torebki , buty itp. Ja pierwszy raz miałam okazję zamówić rzeczy w tym sklepie i już nie mogę się doczekać mojego zamówienia.

Oto moje propozycję:

Today I wanted to show you elegant lace dresses from www.rosegal.com
This shop in its assortment has a lot of beautiful things you can order here not only dresses but also home accessories, handbags, shoes, etc. I had the first time to order items in this store and I can not wait for my order.

Here is my suggestion:



Elegant See-Through Asymmetric Half Sleeve Lace Dress 


Elegant Slash Neck Lace Dovetail Dress Gothic Dresses



Vintage Button Long Sleeve Lace Midi Dress



Elegant V-Neck Lace-Up Chiffon Women's Swimsuit




Elegant Button Front Scalloped Layered Women's Lace Dress



Elegant Waist Tied Sleeveless V-Shape Backless Hollow Out Lace Maxi Dress For Women




Jak Wam się podobają moje propozycję ze sklepu ?

Ja nie mogę się doczekać by zobaczyć jak te rzeczy prezentują się na żywo.

How do you like my offer from the store?

I can not wait to see how these things show up live.


rosegal logo




PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Ta ostatnia zielona jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Zdecydowanie mam ochotę na takie wspaniałe sukienki :)
    Niedługo mam wesele w rodzinie i muszę sobie jakąś upatrzyć.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie czarna, jak dla mnie, najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne sukienki :) Podobaja mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta niebieska (granatowa?) jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłam raz koronkową sukienkę z podobnej strony, ale na żywo okazała się znacznie gorsza aniżeli na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa jak będzie się prezentowało na żywo moje zamówienie.

      Usuń
  7. ja mam słabość do koronek :P :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie ta firme a czarna sukienka to miazga <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się koronowe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne sukienki, uwielbiam takie koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię koronkowe sukienki :) Śliczne wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są rownie piękne, nie wiem która najlepsza!:D Zapraszam do mnie -> https://annie-mk.blogspot.com/ :) Obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam eleganckie sukienki, zwłaszcza na jakieś ekstra wyjścia! :) świetne rzeczy wybrałaś, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)