Insta-Dri - 30 sekundowy wysuszacz do każdego lakieru.

By | 11:14 23 comments


Insta-Dri , 30 sekundowy wysuszacz do każdego lakieru.


W pierwszej chwili myślałam, że to czerwony lakier do paznokci :) 


Standardowa butelka od lakieru do paznokci, a w środku wysuszacz. Mimo, iż wygląda na to, że będziemy mieli do czynienia z kolorem czerwonym jest to tylko złudzenie, gdyż wysuszać jest przeźroczysty.


Jego aplikacja jest banalnie prosta zupełnie jakbyśmy malowali paznokcie lakierem.


Wysuszacz niestety strasznie śmierdzi, ale na szczęście jest to efekt wyczuwalny tylko w czasie jego nakładania. Bardzo podoba mi się wgłębienie z tyłu buteleczki, dzięki czemu łatwiej utrzymać ją w rękach.


Sam wysuszacz naprawdę działa i powoduje, że już po chwili nasze paznokcie są suche. 


Wysuszacz nie tylko wysusza, ale poprawia wygląd naszego lakieru, paznokcie nabierają lustrzanego połysku, niczym jakbyśmy mieli żelowe wykończenie paznokci.






Wysuszacz przedłuża też trwałość lakieru o parę dni, lakier nie odpryskuje. Był to mój pierwszy wysuszacz jaki miałam okazję używać i jestem z niego bardzo zadowolona. 


Używacie wysuszaczy ? Lubicie je ?

Drogeria Estrella



PODPIS



Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Obecnie używam hybryd, więc nie mam potrzeby zakupu wysuszacza.
    Jednak kiedyś moich ulubionym był Seche Vite.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam czasami, jak mam mało czasu. Bo rzeczywiście niemiłosiernie śmierdzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze widze, wczesniej nie miałam okazji poznać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też 1 raz się z nim spotkałam ale na pewno nie ostatni.

      Usuń
  4. Takich produktów nie używam ale z tej firmy fajna jest odżywka do paznokci :) (w złotej butelce)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli maluję paznokcie to raczej hybrydami

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo nie znam :O całkowita nowość dla mnie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam firmę, ale tego preparatu nie miałam. Chętnie kupię jeśli taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go w zapasach, no ale noszę żele więc obecnie ciężko sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go kiedyś, był świetny, ale niestety szybko gęstniał - o wiele szybciej niż ten z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go, ale u mnie potrzebuje więcej czasu niż tylko 30 sekund.

    OdpowiedzUsuń
  11. no ciekawy produkt ;) Może kiedyś wypróbuję kto wie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię wysuszacze bo po malowaniu paznokci zawsze gdzieś zahaczę i uszkodzę lakier. Miałam go i był bardzo fajny, ale minusem jest to że już w połowie buteleczki gęstnieje niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę to kupić!
    Nienawidzę czekać aż lakier wyschnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)