Piękne szminki na moich ustach Rimmel i Astor mój numer 1.

By | 09:27 16 comments


Dziś chciałam Wam pokazać 2 szminki, które obecnie używam na zmianę :) 
Obydwie bardzo przypadły mi do gustu i mimo, iż są innych firm są bardzo podobne.
Zakochałam się w nich dlatego też nie mogła ich pokazać osobno :)  




Niby 2 szminki, różne odcienia a mają tak wiele ze sobą wspólnego.


Bardzo fajne poręczne opakowanie, ta z Rimmela ma bardzo fajne trójkątne "dno" dzięki, któremu szminka w pozycji stojącej z łatwością pozostaje w swojej pozycji.


 Są niezwykle trwałe - żadna pogoda i jedzenie czy picie nie są imstraszne. Mają miłą konsystencję, łatwo się nakładają, że o ich wydajności nie wspomnę - już muśnięcie warg pozostawia je kolorowe. Jeden z najlepszych kosmetyków, z jakimi miałam do czynienia.



Wszystko, czego potrzebują twoje usta, w jednej szmince: perfekcyjna równowaga koloru, nawilżenia, komfortu i pokrycia. Jej sekretnym składnikiem jest baza wygładzająca usta, która sprawia, że szminka idealnie się nakłada i nie rozmazuje. Wszystko, czego pragniesz w jednej szmince: fantastycznie!
  • Wysokie nasycenie pigmentami koloru dla pokrycia już za jednym pociągnięciem
  • Natychmiastowe nawilżenie: bogate emolienty dla nawilżonych, gładszych i miękkich ust
  • Komfort przez cały dzień: lekka kremowa formuła, łatwość aplikacji
  • Długotrwały efekt: niezmienny kolor na wiele godzin
  • Zawartość bazy pomaga zapobiegać rozmazywaniu


Formuła nie wysuszająca ust, zapewniająca matowe wykończenie. Koniec kompromisów!
- Aksamitne, matowe wykończenie,

- Ścięte zakończenie dla bezbłędnej aplikacji,
- Niesamowita trwałość i komfort na ustach.



Pierwszy raz zakochałam się w szminkach i to na dodatek w 2 na raz :) Dotychczas kiedy stosowałam szminki bardzo denerwowało mnie w nich to, że o ile nakładając je na usta efekt był ok to po chwili znaku szminki na ustach nie było już widać. W przypadku tych 2 szminek, efekt jest na prawdę łał. Utrzymują się one na ustach przynajmniej moich :) nawet do 3 godzin bez poprawek. Bardzo fajnie nawilżają usta. Nie straszne im jedzenie, ani picie :) Już nie wielka ilość pomadki bardzo fajnie prezentuje się na ustach. Nie ma problemu z ich nałożeniem czy "roztarciem" na ustach. Obie bardzo ładnie i przyjemnie pachną. Nałożone na usta są prezentują się naturalnie a jednak mają to coś w sobie. Uwielbiam je i bardzo serdecznie je polecam. 


Tak prezentują się na ustach :


Jak Wam się podoba ?

Drogeria Estrella




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. podoba mi się kolor szminki Astor, odcieni nude nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie moja bajka, bo nie są matowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta z rimmela ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się prezentują, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Świetny pomysł z tymi pomadkami :) Na takie kolorki to ja mam ochotę. Bardzo ładne. Uwielbiam takie odcienie na ustach od czasu do czasu.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba kolory bardzo ładne :) jednak ja tak bardzo jestem za matem... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta różowa wygląda bardzo fajnie i chociaż to nie mój kolor to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do pomadek Astor mam tyci uraz ale to tylko dlatego że szybko mi znikają z ust :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne kolorki :)
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)