Prezenty Muzyczne to tu znajdziesz piękne prezenty dla każdego.

By | 10:44 18 comments


 Sklep PrezentyMuzyczne.pl powstał z myślą o muzykach, ich otoczeniu, jak również osobach zainteresowanych muzyką. Jest jedną z form działalności Agencji Artystycznej TON, która w toku swojej codziennej działalności współpracuje z muzykami, zespołami muzycznymi, organizatorami imprez, jak też styka się z ludźmi o szeroko pojętych zainteresowaniach i inspiracjach muzyką. Stąd doskonałe rozeznanie w potrzebach tej grupy społecznej.


Na stronie znajdziecie wiele fajnych propozycji prezentów czy też rzeczy dla samych siebie. Miniaturowe instrumenty, breloczki, portfele, zapalniczki,magnesy na lodówkę to tylko część asortymentu sklepu, który ciągle się poszerza.

Pendrive w kształcie wiolonczeli czy akordeonu zrobił na mnie nie małe wrażenie.

Ja miałam nie mały problem z wyborem rzeczy, ale postawiłam tym razem na biżuterię :)

Posrebrzany Komplet biżuterii Baletnica



Piękny komplet składający się z kolczyków, wisiorka oraz łańcuszka. 


Łańcuszek posiada kółka, dzięki którym możemy zapiąć łańcuszek na dowolną długość. 


Sam komplet prezentuje się bardzo ładnie i przykuwa wzrok innych.


Niebieski kamień w środku baletnicy dodaje uroku całemu kompletowi.


 Komplecik bardzo mi się podoba i nosze go na co dzień :) 




Jak Wam się podoba mój komplecik ??



PrezentyMuzyczne.pl




Może i WY macie ochotę wybrać sobie coś fajnego ze sklepu Prezenty Muzyczne?  jeżeli tak zapraszam Was już jutro na bloga, gdzie znajdziecie konkurs :) 





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Naprawdę wspaniałe propozycje na prezenty.
    Bardzo mi się podobają.
    Tak, jak lubię! :)
    Naszyjnik prześliczny.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę podrzucić to siostrze, świetny pomysł na sklep ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria :D Bardzomi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Biegnę przeglądać ofertę sklepu!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna biżuteria :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna biżuteria :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają twoje kolczyki...
    Podoba mi się taka biżuteria, ale nie mogę jej nosić, mam uczulenie na metale, żal...

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku naszyjnik jest naprawde przecudny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny komplet, choć wydaje mi się, że wykonanie nie jest zbyt solidne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Apart ma w swoim asortymencie jeden podobny komplecik z Ballerinką - strasznie mi się podoba i zawsze do niego wzdycham przy witrynie. W sumie nie wiem czemu go jeszcze nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny komplet z pewnością bedzie ci służył wiele lat;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny delikatny komplecik :) fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)