Rimmel podkład Fresher Skin Foundation hit czy kit ?

By | 11:28 21 comments


Rimmel podkład Fresher Skin Foundation 25ml



Cena:21,99 zł




Dzięki lekkiej formule kosmetyku, makijaż jest naturalny a cera oddycha przez cały dzień. 


Gładka konsystencja kosmetyku sprawi, że nakładanie go na twarz stanie się łatwe i przyjemne.


Podkład idealnie wtapia się w naturalny koloryt cery a dzięki formule ze sproszkowanymi minerałami redukuje nadmiar sebum.


Wyciąg z alg morskich zredukuje zaczerwienienia i wyrówna koloryt skóry.


Twój makijaż nigdy nie był tak idealny.


Podkład zamknięty w małym słoiczku szkoda, niby fajny mały poręczny słoiczek, ale dla mnie to jednak mały minus dla tego podkładu, gdyż jego wydobycie jest niehigieniczne, wolę np pompkę czy pipetę. Konsystencja kremowa, dość dobrze rozprowadza się na skórze. 

Po nałożeniu nie ma żadnych "smug" a wykończenie jest jakby satynowe, nie jest na pewno matowe mi ten efekt bardzo się podoba. Co do krycia ja używam 1 warstwy i dla mnie taki efekt jest ok, uzyskuje mega naturalność i lekkie krycie niedoskonałości.

Puder o dziwo co mnie bardzo cieszy ma piękny zapach. Co do trwałości nie jest ona jakaś mega długa, wytrzymuje parę godzin na twarzy i konieczne są poprawki.

Dla mnie jest on takim średniakiem nie jest zły ale mega dobry też nie :) 

Sami musicie wypróbować na własnej skórze jego działanie, by przekonać się jak spisze się u Was.

Znacie ten puder ? lubicie ?


Drogeria Estrella



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym podkładzie i brzmi nawet fajnie. Może kiedyś wpadnie w moje ręce 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale jeszcze nie wyrobiłam sobie o nim zdania.

    OdpowiedzUsuń
  3. zupelnie nie ciagnie mnie do podkladow w sloiczku przez duza popularnosc musów gdzies z dziesięć lat temu - robiły okrutną maske! :D chociaz kto wie, moze w koncu skusze sie i na Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam bardzo ciekawa Twojej opinii na jego temat, ponieważ go sobie kupiłam. Raz się nim pomalowałam, ale zbyt dobrej opinii nie mam, ale dam jeszcze mu szansę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się spotykam z tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm..Rimmel średnio do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dla mnie, ja jestem zakochana w minerałach i kremach bb

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go jeszcze, ale póki co mam zapasy i nic nie kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny ten podkład :) Zainteresował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ja jednak nie uzywam podkładów ani inych teu podobnych rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście mało higieniczne to opakowanie. Trzeba by się posiłkować plastikową szpatułką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się nie chce w ciągu dnia poprawiać makijażu dlatego wolę coś bardziej trwałego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie kiepsko się sprawdza :/ mam po nim tłustą klejącą się buzię... :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam z nim do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam, że jest bardzo leciutki, szkoda, że kolory ma takie ciemne :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi fajnie,ale miałam wiele produktów z tej firmy typu podkładów na których się zawiodłam,więc sama nie wiem czy powinnam wypróbować .. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja koleżanka go zakupiła i będzie testować.
    Ja go nie znam i sądzę, że taka forma aplikacji by mnie wkurzała.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam go, ale nie do końca mi odpowiada/ Spodziewałam się po nim więcej biorąc pod uwagę komentarze znanych youtuberek...
    Mały błąd Ci się wkradł pod koniec recenzji, bo piszesz "puder" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda że jest w słoiczku, ja wolę podkłady z pompką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)