Żel do mycia twarzy - TOLERIANE.

By | 09:54 17 comments
 



TOLERIANE ŻEL DO MYCIA TWARZY


Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy Toleriane od La Roche-Posay jest idealny do pielęgnacji cery normalnej, jak i mieszanej z niską tolerancją na działanie jakichkolwiek kosmetyków. Nie tylko perfekcyjnie myje skórę nie pozostawiając podrażnień czy zaczerwienień, ale i pozostawia uczucie odświeżenia, które utrzymuje się przez dłuższy czas. Dzięki żelowi Toleriane skóra stanie się delikatna, miękka i przyjemna w dotyku.



Zapewnia głębokie oczyszczenie, pozostawiając uczucie odświeżenia. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji. Idealny do normalnej i mieszanej skóry wrażliwej z niską tolerancją na kosmetyki.

La Roche-Posay Toleriane Żel do mycia twarzy zapewnia profesjonalną pielęgnację każdego dnia. Łagodne środki myjące usuwają wszelkie zanieczyszczenia, gwarantując długo utrzymującą się świeżość.
Zaawansowana formuła to sprawdzone składniki wyróżniające się wysoką tolerancją. Skład został wzbogacony o EDTA - związek neutralizujący skutki oddziaływania twardej wody. Efekt nawilżenia zapewnia gliceryna nadająca skórze miękkości.
Produkt nie zawiera parabenów, środków zapachowych środków konserwujących i mydła. Zapewnia fizjologiczne pH.




Żel do mycia skóry normalnej i mieszanej stanowi ważny element codziennej pielęgnacji. 
Zaleca się stosować rano i wieczorem, by usunąć zanieczyszczenia i nadmiar sebum.
Niewielką ilość żelu należy nanieść na wilgotne dłonie do uzyskania piany. Delikatnie wmasować w twarz, omijając okolice oczu. Dokładnie spłukać i osuszyć.




 Żel znajduje się w tubce dzięki czemu możemy wycisnąć na zwilżone dłonie odpowiednią ilość produktu, wystarczy go naprawdę nie wiele. Podczas nakładania na twarz fajnie się pieni. Na początku bałam się że jak zacznę go używać to będę wyglądać jak czerwony burak, bo niestety bardzo często moja skóra podczas kontaktu z wodą tak właśnie reaguje. Na szczęście moje obawy okazały się bezpodstawne, a używanie żelu stało się przyjemnością. Żel delikatnie wmasowujemy w twarz tak jak już wspominałam nie przesadzamy z ilością bo naprawdę parę kropelek nam wystarczy.  Sprawdziłam go także pod kątem zmywania makijażu i daje sobie z tym świetnie radę :) Super oczyszcza, nie podrażnia, jest bezzapachowy. Pozostawia uczucie czystej buzi ale bez napinania, wysuszania. Jest mega wydajny, więc wystarczy na bardzo długi czas. Jestem z niego bardzo zadowolona i polecam go w 100%. 



Znalezione obrazy dla zapytania laroche






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Nie znam tego żelu, ale zachęciłaś mnie do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mógłby się sprawdzić przy mojej cerze. Moja koleżanka chwali sobie tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też jego działanie odpowiada, obawiałam się że będzie podrażniać oczy bo zazwyczaj używam pianek ale póki co spisuje się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze tego produktu. Takich żeli używam w lecie, gdy się nie maluję :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Super jest ten żel. Akurat obecnie mam swojego ulubieńca z Tołpy, ale La Roche Posay bardzo lubię. Z chęcią bym go wypróbowała.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam o tej serii produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy produkt :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam :P ale ciekawie sie prezentuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/jak-zaplanowac-kupno-wymarzonej-sukni.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremy z tej firmy zawsze mi się sprawdzały, muszę kiedyś spróbować tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiłam się z nim chociaż nie polecam demakijażu oczu nim bo szczypie. Głupia nie przeczytałam informacji żeby omijać okolice oczu a pisze jak byk :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też pewnie byłabym z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tej firmy, ale czuję że ten żel by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)