Zmieniamy firanki i ożywiamy nasze wnętrze.

By | 09:51 13 comments


Coraz bliżej święta, więc pewnie i u Was zaczęły się do przygotowania. Zazwyczaj zaczynamy od porządków w naszych domach. Myjemy także okna i zmieniamy firanki, żeby ożywić nasze wnętrze. W tym roku na moich oknach pojawi się motyw kwiatowy. Firankę z trudem :) bo jak to kobieta nie mogłam się zdecydować jaką chce :) z pośród wielu dostępnych wzorów zamówiłam sobie na 





 gdzie każdy z Was na pewno znajdzie coś dla siebie.


Kiedy zdecydujemy się na wzór, pozostaje na wybór rozmiaru naszej firanki.
Firanę można zamawiać w dowolnych rozmiarach
szerokość: min. 70 cm - max. 150 cm
wysokość/długość: min. 100 cm - max. 260 cm

Następnie wybieramy jak ma być zakończona nasza firanka i tutaj również mamy wybór :
na taśmie, na przelotkach,  na szelkach, na tunelu.

Mój wybór padł na taśmę i prezentuje się tak :


Cała firanka prezentuje się bardzo ładnie, ja wybrałam wzór z orchideą.


Całość wykonana na najwyższym poziomie, nic się nie pruje, nie zaciąga, nie ma najmniejszej nieestetycznej nitki.


Moja firanka ma 150 cm szerokości i dzięki taśmie możemy ją zawiesić na żabkach, możemy ją także zmarszczyć, ale wtedy nasz wzór nie będzie, aż tak widoczny. 


Firanka w zależności od pory dnia czy też nocy jakby się zmieniała :) w dzień jest biała z prześwitującym wzorkiem, a w nocy wzorek jest widoczny idealnie.





Firanka ozdobiła moje okno oraz ożywiła wnętrze jestem jak najbardziej zadowolona :) 


A Wam jak się podoba ta firanka ?


Logo


PODPIS




Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Ja już dawno zrezygnowałam z firanek. Mam tylko zaslony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię firanki i taki mały szczegół, a zmiana potrafi nadać inny styl całemu pokoikowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne firanki :) Ja właśnie myję okna i też coś bardziej kolorowego zawiśnie na Wielkanoc.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się bardzo podobają zasłonki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie pozornie małe zmiany które odświeżają całe wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam same zasłony, bo na oknach są rolety dzień-noc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chciała zrezygnować z firanek i moze kiedyś to zrobię ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda u mnie są takie smutne i proste :P widzę twoje miejsce pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ;) taka bardzo delikatna ;) Podoba mi się ;)
    Czekam na adres :) żeby jeszcze w tym tygodniu wysłać rajstopki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatnie slicznie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)