Foto Magnesy idealne dla Naszych wspomnień + darmowe produkty ze strony Fotobum dla Was.

By | 09:19 15 comments




Fotoprodukty to pomysł na każdą okazję. Kto z Nas nie lubi oglądać zdjęć i wspominać co wydarzyło się na danym zdjęciu :) 

Ja dziś chciałam Wam pokazać fotoMagnesy ze sklepu 


Wybrałam 16 zdjęć, wgrałam je na stronie dopasowałam i czekałam na swoją przesyłkę.

Przesyłka dotarła do mnie na drugi dzień, wiec błyskawicznie była u mnie. 

Po otwarciu moim oczom ukazało się piękne pudełeczko z napisem Mamo kocham Cię :) naprawdę bardzo urocze i powodujące mega uśmiech na twarzy.



Po otwarciu moje zdziwienie nie znikło moim oczom ukazał się napis Twoje wspomnienia zawsze blisko  Ciebie.


W środku znajdowało się 16 magnesów oraz karta z napisami.


Magnesy stylizowane są na zdjęcia z kultowego polaroida,  znajduje się na nich także miejsce na Nasz podpis lub naklejenie gotowej naklejki.


Magnes jest cienki, delikatny i na pewno fajnie zamieścić go na lodówce czy też w innym dogodnym dla Nas miejscu.



Magnesy bez napisów:


Magnesy z przyklejonymi naklejkami:



Bardzo podoba mi się opcja gotowych naklejek z podpisami, które z taką samą łatwością możemy nakleić jak i odkleić z magnesu.  Magnesy wykonane na wysokim poziomie, jakość wydruku bardzo dobra.  Dla mnie są one idealne, zawisły już na mojej lodówce i za każdym razem kiedy ją otwiera zerkam na zdjęcia moich bliskich :) 
.FotoMagnesy na pewno sprawdzą się jako prezent dla Nas samych czy też dla kogoś na prezent, np z okazji zbliżającego się Dnia Mamy :)  staną się też fajna ozdobą domu .


  • Zapraszam Was na stronę FotoMagnesy : TU
  • FB : TU
  • Instagram : fotoinspiracje_fotobum




Teraz przyszedł czas na niespodziankę dla Was :) 

10 osób może zamówić sobie za darmo dowolną rzecz ze sklepu :) 

Link do odbioru vouchera dla pierwszych 10 osób: http://fotobum.pl/voucher/fztuen






Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Świetne!
    Dobry pomysł na Dzień Matki.
    Wygląda rewelacyjnie. Mam ochotę coś takiego zrobić! :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie magnesy to bardzo fajny pomysł na prezent :) Sama myślałam o zamówieniu takich - jak już się zdecyduję, to taki vocher bardzo się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i oryginalny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda nie moja stylistyka. Ale to bardzo fajny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są :) chyba sama takie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe ;-) Sama mam lodówkę zabudowaną, ale dla kogoś - czemu nie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie prezenty/pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze ale to świetne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie magnesy na prawdę świetna sprawa :) Z chęcią skusiłabym się na takie coś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie personalizowane gadżety jako dodatek do prezentu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)