ODŻYWCZY KREM POD OCZY AKSAMITKA WYNIOSŁA.

By | 09:01 19 comments




ODŻYWCZY KREM POD OCZY AKSAMITKA WYNIOSŁA



Najważniejsze składniki: macerat z aksamitki (źródło luteiny) w nierafinowanym oleju z awokado, nierafinowany olej z nasion aronii, ekstrakt z borówki bogaty w antocyjany oraz witaminy A, E, C i cynk (Zn). Składniki kremu mają wysoką wartość odżywczą dla skóry oraz są przyjazne dla oczu.


Działanie: badania aparaturowe potwierdziły, iż krem odżywia, nawilża, wygładza drobne zmarszczki (elastyczność skóry, która jest wskaźnikiem w pomiarze działania przeciwzmarszczkowego po 3-tygodniowej aplikacji wzrasta o 30%), redukuje oznaki zmęczenia pod oczami – według 90% testujących.
Właściwości: krem dobrze się wchłania, jest bardzo wydajny. Zapach i kolor kremu są pochodzenia naturalnego.


Badania aplikacyjne potwierdziły wysoki komfort użytkowy kosmetyku. 100% testujących, uznało, iż krem ma odpowiednią konsystencję i dobrze się rozprowadza, zaś 86% uznało, iż jest wydajny. Podczas aplikacji testowych nie zanotowano przypadku podrażnienia oraz zaczerwienienia skóry.
Sposób użycia: 2 razy dziennie. Po umyciu twarzy delikatnie wmasować cienką warstwę kremu w okolice oczu.
Skład INCI: Aqua, Theobroma Cacao Seed Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Aronia Melanocarpa Seed Oil, Glycerine, Tagetes erecta L. Extract 5% Lutein , Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, D-Panthenol, Sodium Hyaluronate, Trilaureth-4-Phosphate, Caprylic/Capric Triglyceride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Phenoxyethanol, Tocoferol, Rosa Canina (Rosehip) Fruit Powder 70% Witamin C, Vaccinium myrtillus Fruit Extract, Palmitynian retinolu, Zinc Gluconate, Ethylhexylglycerine.



Krem w opakowaniu z pompką już na samym początku zyskuje u mnie duży plus, gdyż uwielbiam takie higieniczne rozwiązania. Grafika jak przystało na Fitomed prosta z żółtym dodatkiem.  Krem, oprócz odżywienia skóry pod oczami, ma też dbać o nasze oczy. Zawiera luteinę i witaminy, które zapobiegają zwyrodnieniu plamki żółtej. Po naciśnięciu pompki ukazuje się nam gęsty krem w kolorze ecru, bez zapachu. Konsystencja z pozoru gęsta po nałożeniu zmienia się w wodnistą sprawiając, że krem z łatwością się wchłania. Jeżeli chodzi o nawilżenie to w moim przypadku jest ono średnie. Jeżeli chcecie wiedzieć jak sprawdzi się u Was polecam jego wypróbowanie.

Fitomed.pl logo










PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Ależ fajny kremik.
    Takie produkty to ja lubię.
    Tym bardziej, że wiele oczekuję od kosmetyków pielęgnujących okolice oczu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na etapie szukania kremu pod oczy. Zapisze sobie ten, żeby wrócić do niego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem wydaje się być dobrym produktem. Muszę sobie zapisać nazwę, następnym razem wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja potrzebuję mega odżywienia i nawilżenia okolicy oczu, interesują mnie nowości fitomed ale tego kremu chyba nie przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki Fitomed, ale nie widziałam tego. Nawet nie wiedziałam, że mają teraz takie butelki airless.

    Skład tego kremu jest bardzo ciekawy, chętnie mu się przyjrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jakby się sprawdził u mnie... może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że on będzie lepszym rozwiązaniem dla mniej wymagających cer :) pod oczy akurat wymagam dużego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety go jeszcze nie miałam, nie wiem czy sprawdziłby się w mojej dośc wymagającej cerze

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki kremik pod oczy bardzo by mi się przydał :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie testuję ten krem. Za niedługo pojawi się recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię tą markę:) mają dobre niedrogie i ekologiczne produkty

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej marki chciałam skusić się na żel pod oczy ze świetlikiem, ale na razie mam jeszcze mój kremik z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wart wypróbowania :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo chętnie kiedyś wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam kremów pod oczy, ale opis i wygląd opakowania zachęca do skorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten krem i byłam z niego zadowolona. :-)
    Teraz mam nawilżający, ale do twarzy, z tej samej serii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)