Moje zamówienie ze strony Rosegal.

By | 10:18 18 comments
 




Dziś chciałam Wam pokazać kolejną część mojego zamówienia ze strony : ROSEGAL http://www.rosegal.com/strap-watches/shop/?lkid=138464



Zegarek identyczny a nawet bym powiedziała jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach ze strony.
Bardzo mi się podoba prezentuje się pięknie, ma fajną bransoletkę, którą z łatwością możemy zapiąć i odpiąć.


 





Zegarek możecie kupić tu : KLIK



Dla moich małych fanów Spidermanów :) kupiłam 2 ala zawieszki na szyby :) 


Wykonane z plastiku, mają obrotowe głowy więc mogą patrzyć w dowolną stronę :) 

Moi synowie są nimi zachwyceni :) 



Czarnego możecie kupić tu : KLIK


Czerwonego tu : KLIK


Jak Wam się podoba moje zamówienie ??


Ps: Będę wdzięczna za poklikanie w linki :) 






Pozdrawiam Was serdecznie .





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Zegarek świetny, Spiderman to wiem komu mogłabym kupić. Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zamówienie, a te zawieszki na szyby są mega

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zegarek :)
    Natalie Forever

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek prześliczny :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie przefajne zamówionko.
    Owszem, o Rosegal słyszałam, ale nie zamawiałam nic jeszcze.
    Może kiedyś.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię współpracowac z Rosegal.com maja super rzeczy i opłaca się :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zegarek, a zabawki na pewno podobają się dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Złoty zegarek jest bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zegarek ;) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladny ten zegarek, mam juz od dluzszego czasu w planach zakup podobnego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)