Powiedz NIE komarom - Kosmed.

By | 16:05 19 comments









HIT SPRAY I ŻEL Z NATURALNYMI OLEJKAMI ROŚLINNYMI


Zawiera naturalne olejki eteryczne. Tworzy na powierzchni skóry delikatną powłokę, której naturalnego zapachu nie tolerują komary, kleszcze i meszki. Delikatnie pielęgnuje skórę, nie pozostawiając uczucia lepkości.


SKŁAD

 Preparaty zawierają m.in. bardzo ceniony olejek jawajski destylowany z trawy jawajskiej, która była głównie uprawiana na Jawie w Indonezji. W skład preparatu wchodzi także wyciąg z mięty i eukaliptusa.

Preparaty nie zawierają insektycydów, mogących podrażniać wrażliwą i delikatną skórę.


Preparat może być używany już od 1 roku życia. 

Niestety zarówno mnie jak i moje dzieci bardzo lubią komary i niestety kleszcze też :( Dlatego też z miłą chęcią przystąpiliśmy do testów tych 2 produktów.
Oba produkty znajdują się w poręcznych opakowaniach, spray wystarczy Spryskać otwarte części ciała, z wyjątkiem oczu i błon śluzowych, żel wcieramy w otwarte części ciała. Bardziej intensywniej pachnie spray niż  żel. 

Czy działają ? zdecydowanie do 2 godzin mamy spokój z komarami, nie przyplątał się też do Nas żadne kleszcz podczas stosowania produktu. 

Czy jesteśmy zadowoleni ? jak najbardziej , łatwa aplikacja, możliwość stosowania już po 1 roku życia i co najważniejsze działa w 100 %. Polecamy jak najbardziej.


Produkty Hit na Komary dostępne w sieci sklepów Rossmann!



PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Warty uwagi produkt :) Chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam podobnych specyfików na komary, tych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie teraz niestety jest oblężenie much

    OdpowiedzUsuń
  4. Na kleszcze coś muszę kupić, natomiast mnie komary nie lubią :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie komary nie gryzą na szczęście.
    Chyba jem dużo witaminy B.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się komary nie czepiają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie już na szczęście od dawna komary nie ruszają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę tą firmę na oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny preparat, szczególnie, ze teraz sie słyszy ciągle o tych kleszczach :/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie tyle komarów co much, ale na kleszcze by się przydało, bo mieszkam koło parku i lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałaby mi sie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. i seriously need them. mosquitoes love me! :\

    saying hello all the way from the Philippines!
    i hope you can drop by my blog too and follow if you like.

    have a great day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam te produkty marki Kosmed.
    Naprawdę fajne! No i naturalne.
    Na lato - ideał.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć! Bo mnie ostatnio uwielbiają...
    _________
    http://testyroks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Do mnie na szczęście komary rzadko lgną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)