Wishlista Rosegal - czerwone sukienki.

By | 12:21 22 comments
Irregular Slit Mini Dress


Dziś chciałam Wam pokazać moją wishliste czerwonych sukienek ze sklepu Rosegal.

Piękna koronkowa na co dzień jak i od święta :)  KLIK 

Lace Long Sleeve Sheath Evening Cocktail Dress - RED M

Prosta a jednak ma to coś w sobie :) KLIK 

Irregular Slit Mini Dress



Odkrywająca plecy :) KLIK 

Long Sleeve Backless Pencil Cocktail Dress



I jak Wam się podobają moje propozycje czerwonych sukienek



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przypominam o konkursie :







PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. Trafiłaś, bo bardzo lubię czerwone sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się mała-czerwona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne są takie czerwone sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam na czerwienią na ubraniach. Dodatki tak... ale ubrania? Zdecydowanie nie moja bajka. Ale... bardzo podoba mi się krój drugiej propozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię czerwień, ale nie noszę jej zbyt często. Ostatnia sukienka bardzo wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koronkowa jest przepiękna :D taką mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerwone sukienki i klikłam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne ubrania, pomagam - 16,54$, 10,58$ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się druga. Jest piękna w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, takie proste a eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta Twoja czerwone sukienki skradły moje serce.
    Ach, jakie piękne.
    Takie niebawem chcę na wesele! No i koniecznie w takim soczystym odcieniu :)
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. są super :) ta 3 jest sexi ;) Niby zakryte to i owo ale odkryte plecy ;) iiii :D to tak pikanterii dodaję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne propozycje sukienek <3

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam czerwień, kliknięte
    mogłabym prosić o kliki u mnie w najnowszym poście ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwoną sukienkę powinna mieć każda kobieta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)