Wishlista Rosegal - czerwone sukienki.

By | 12:21 22 comments
Irregular Slit Mini Dress


Dziś chciałam Wam pokazać moją wishliste czerwonych sukienek ze sklepu Rosegal.

Oraz zaprosić na stronę gdzie również znajdziecie cudowne Suknie WIECZOROWE

Piękna koronkowa na co dzień jak i od święta :)  KLIK 

Lace Long Sleeve Sheath Evening Cocktail Dress - RED M

Prosta a jednak ma to coś w sobie :) KLIK 

Irregular Slit Mini Dress



Odkrywająca plecy :) KLIK 

Long Sleeve Backless Pencil Cocktail Dress

Tutaj także możecie zobaczyć cudowne Suknie Wieczorowe

I jak Wam się podobają moje propozycje czerwonych sukienek



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przypominam o konkursie :







PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. Trafiłaś, bo bardzo lubię czerwone sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się mała-czerwona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne są takie czerwone sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam na czerwienią na ubraniach. Dodatki tak... ale ubrania? Zdecydowanie nie moja bajka. Ale... bardzo podoba mi się krój drugiej propozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię czerwień, ale nie noszę jej zbyt często. Ostatnia sukienka bardzo wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koronkowa jest przepiękna :D taką mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerwone sukienki i klikłam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne ubrania, pomagam - 16,54$, 10,58$ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się druga. Jest piękna w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, takie proste a eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, bardzo mi się podobają....

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta Twoja czerwone sukienki skradły moje serce.
    Ach, jakie piękne.
    Takie niebawem chcę na wesele! No i koniecznie w takim soczystym odcieniu :)
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. są super :) ta 3 jest sexi ;) Niby zakryte to i owo ale odkryte plecy ;) iiii :D to tak pikanterii dodaję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne propozycje sukienek <3

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam czerwień, kliknięte
    mogłabym prosić o kliki u mnie w najnowszym poście ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwoną sukienkę powinna mieć każda kobieta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)