Obłędny zapach perfum i żelu pod prysznic od Vabun.

By | 09:05 19 comments


Perfumowany żel Vabun Sport


Żel pod prysznic dla mężczyzn przeznaczony do codziennej pielęgnacji ciała, o zapachu delikatnej nuty kardamonu, sandałowca, kolendry i piżma. Zawarte w nim składniki dodają energii i charakteru, do stosowania w domu i poza nim, np. po zajęciach na siłowni. Bardzo trwały, elegancki, utrzymuje się na skórze kilka godzin.


Żel otrzymujemy w przeźroczystej butelce, dzięki czemu wiemy ile nam go jeszcze zostało. Pachnie obłędnie i nawet ja mam ochotę go używać :) dzięki temu, że jest perfumowany zapach utrzymuje się długo na skórze. Żel ma bardzo fajną, gęstą konsystencję i wystarczy naprawdę niewielka ilość by umyć dokładnie całe ciało.


Żele pod prysznic VABUN zostały stworzone z myślą o aktywnych i dynamicznych mężczyznach. Idealne po siłowni czy saunie. Pobudzają do działania. Delikatna formuła pozostawia skórę gładką i nawilżoną. 



Perfumy posiadają identyczny obłędny zapach jak żel :) Perfumy otrzymujemy w czarno - srebrnym kartoniku. W środku przezroczysty flakon z dwustronną naklejką, na której znajdziemy plecy ( domyślam się, że Radosława Majdana) Na samym flakonie perfum umieszczony srebrno - czerwony napis Vabun Sport.  Zapach na skórze utrzymuje się bardzo długo.








 Produkty Vabun dostępne między innym w drogeriach Hebe, DP (Drogerie Polskie), Dayli czy na stronie internetowej Pako Lorente.

Zapraszam na stronę Vabun .



logo







PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. przyjemna jest ta linia, mój chłopak ją miał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż polubił zapach Gold.

    OdpowiedzUsuń
  3. Często sama sobie podobne kupuję mężczyznom w rodzinie na prezent.
    Ta propozycja jest świetna - widać, że kosmetyki Vabun ostatnio są w cenie.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie sprawdzę zapach :) Może i mojemu Mężowi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zupełnie nie znam zapachu tych perfum :P

    OdpowiedzUsuń
  6. O żelach pod prysznic jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój partner ma zapach Vabun Sport, jak dla mnie jest obłędny <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach męskich perfum mi się podoba ale miałam tylko próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o nich, lecz nie miałam okazji powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie - idealne na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale są to produkty idealne na prezent. A i opakowania mają minimalistyczne i cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetnie wyglada. Nigdy nie miałam z tym do czynenia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę, ciekawe czy mojemu by się spodobały bo to wybredny osobnik :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy o nich nie słyszałam , tym bardziej nie kupowałąm ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji ich powąchać :) Mój ma swoje sprawdzone zapachy i za nic w świecie, nie chce zmienić na nic nowego :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)