Ozdabiamy nasze okna ze sklepem romanshadesale.com.

By | 08:59 15 comments




Czasy kiedy w naszych mieszkaniach w oknach można było zobaczyć zwykłą białą firankę i do tego jakieś jednobarwne zasłony, chyba minęły. Producenci zarówno firanek, zasłon jak i ozdób do okien prześcigają się w pomysłach i produkują coraz to nowe wzory oraz gadżety. 

Dziś chciałam Wam przedstawić : zasłonki z siatki, które sprawią, że w Waszych oknach pojawią się oryginalne "zasłonki ". Ja uwielbiam eksperymentować i bardzo lubię kiedy w moim domu pojawiają się oryginalne rzeczy i ozdoby. W sklepie możecie znaleźć naprawdę mnóstwo wzorów zasłon. Co mi wpadło w oko i co chciałabym zobaczyć w moim oknie ? Moje typy to :

Motylki - fajny motyw z motylkami sprawi, że nasze wnętrze nabierze nowego wyglądu.
Czerwone kryształki - czerwony z dodatkiem przeźroczystych kryształków niby prosty wzór a jednak ma to coś w sobie.


Żółte kryształki :



Powyższe propozycję będą świetnie prezentować się zarówno jako ozdoba okna, ale również jako ozdoba drzwi. Dla mnie są to bardzo fajne i oryginalne rozwiązania by nasze wnętrze nabrało pięknego wyglądu.  Dla osób, które wolą "rolety" sklep http://www.romanshadesale.com/ ma także bardzo fajne propozycję. Co mi wpadło w oko :

Drzewo :


Rybki :) 

Romantic Pearl Pink Fish Pattern Printed Discount Roman Shades



Kotki :

Baby Cat Pattern Pink Flat Shaped Cotton Discount Roman Shades




Sklep http://www.romanshadesale.com/ ma w swoim asortymencie bardzo dużo propozycji, które sprawią, że nasze wnętrze nabierze charakteru i będzie się pięknie prezentowało. A Wam coś się spodobało ? jakie ozdoby macie w Waszych oknach ?


romanshadesale.com


PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Piękne propozycje, śliczne, aż kusi aby takie mieć.
    Ale przy kotach ?
    Chyba miałyby niezłą zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio takie wpisy są dla mnie na wagę złota - jestem w trakcie remontu i przed przeprowadzką,a co za tym idzie czeka mnie urządzanie mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne rzeczy :D

    MÓJ BLOG

    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rolety zdecydowanie bardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne propozycje, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak wolę gładkie firanki (rolety też), takie wymysły są zdecydowanie nie w moim guście. Te kryształki to taka troche cepelia... co kto tam lubi. ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładne, zwłaszcza te ostatnie propozycje

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda, ale myślę, że może też sie zbierać duzo kurzu :/

    OdpowiedzUsuń
  9. To z koralikami to odjazdowo wyglada :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kryształki nie dla mnie, ale rolety w kotki - mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają takie rozwiązania ozdobne.
    Przefajny pomysł. Z chęcią bym się skusiła! :)
    Super! Sama bym chciała taką w motylki.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio zamówiłam sobie rolety dzień i noc z bardzo ciekawym materiałem ombre. Efekt bardzo fajny,bo po zasłonięciu tworzą się takie jakby fale. Świetnie to wygląda. Tu możecie zobaczyć jak one wyglądają https://rollcenter.pl/produkt/roleta-dzien-i-noc-mini

    OdpowiedzUsuń
  13. ale faje propozycję ;-) super ;* Te motylki są obłędne kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrawiam autora posta, komentujących i czytelników. A wracając do tematu okien znalazłem firmę http://twoje-okna.com/
    . Znacie ich? Korzystaliście z ich usług? Widzę, że można u nich porównać ceny okien. Współpracują z wieloma sprzedawcami okien.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)