Piękny fotoobraz na płótnie od Saal-digital .

By | 08:52 17 comments



Fotoobraz w pigułce

  • Płótno Canvas (300 g/m²) o naturalnym kolorze
  • Druk lateksowy HighEnd o rozdzielczości 300 dpi
  • Wysoka intensywność kolorów i maksymalna ostrość
  • Stabilny blejtram z prawdziwego drewna (2 cm)

Ekskluzywny wygląd jak w galerii sztuki

Płótno artystyczne z naturalną strukturą Canvas nawyższej jakości przekonuje szlachetnym i przy tym stylowym wyglądem niczym obrazy w galerii sztuki. Najwyższa rozdzielczość i maksymalna jakość dbają o imponującą intensywność barw oraz ostrość Twoich motywów. Szczególny jest także trójwymiarowy efekt, który powstaje dzięki zagięciu obrazu na szeroką na 2 cm ramkę.

Ręcznie wykończony

Podczas pracy ręcznej płótno starannie naciągane jest na stabilne krosno malarskie z prawdziwego drewna i przyczepianie do jego tylnej części. Dzięki temu możesz od razu powiesić Twój fotoobraz bez dodatkowej ramy. Potrzebne będą jedynie dwa gwoździe lub dwie śruby, na których bezpośrednio można będzie zawiesić tę drewnianą ramę.


Fotoobraz projektujemy sobie sami na stronie Saal Design.  Dzięki intuicyjnemu programowi jest to sama przyjemność :) Potem pozostaje nam czekać na przesyłkę, która w moim przypadku po 2 dniach była już u mnie w domu. Pełna obaw otwierałam przesyłkę, która była bardzo starannie zabezpieczona. Obraz przeszedł moje najśmielsze wyobrażenia, gdyż wykonany jest na mega wysokim poziomie. Intensywność kolorów i ostrość na prawdę robi wrażenie. Obraz nie wymaga oprawienia w ramę.  Niestety zdjęcia nawet w połowie nie oddaję uroku tego fotoobrazu.



Jestem nim zachwycona i polecam go w 100%.

Znalezione obrazy dla zapytania saal-digital logo

PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka w postaci takiego obrazu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne na prezent i dla siebie ...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten fotoobraz :) mam od nich fotoksiążkę i jestem bardzo zadowolona :) Z takiego obrazu również bym była :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra, muszę zamówić siostrze na prezent ślubny

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam mieć taki duży foto obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sprawa! Będę się przymierzać do zamawiania... ale to za chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł :)
    No i łatwo można zamówić.
    Czemu nie?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam fotoobraz z tej strony i jestem zadowolona :) Cudowna pamiątka i do tego ozdoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny :) ja ze swojego także jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszedł :) dla mnie fotoobrazy to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wygląda ! :)czekamy na foty z wakacji kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super się prezentuje! Ja mam na płycie PVC i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)