Puder w kulkach EGYPTIAN SUN.

By | 08:40 14 comments


Puder w kulkach EGYPTIAN SUN.



Rozświetlający Puder w kulkach Egyptian Sun, to dynamiczna kompozycja pigmentów rozświetlająco brązujących, zamkniętych w ułatwiających aplikację produktu kulkach. Idealny aby podkreślić kontur twarzy, lub delikatnie rozświetlić makijaż, a cerze nadać zdrowy promienny i wypoczęty wygląd przez cały dzień.
Idealny do każdego typu skóry.



Puder w kulkach to rzecz, którą używam od wielkiego święta. Ten umieszczono w małym poręcznym okrągłym pudełeczku ze złotymi napisami. Kulki są w różnych kolorach od jasnych do ciemnych, do wyboru mamy 3 odcienie pudru.



Sam puder pięknie pachnie, ale na twarzy zapach znika. Aplikacja za pomocą pędzelka jest bardzo prosta. Co do efektu na skórze jest on bardzo naturalny praktyczne muśnięcie słońca, więc dla osób które lubią naturalność będzie idealny. 

Na samych zdjęciach trudno uchwycić ten efekt, ale wygląda on mniej więcej tak :



REVERS



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Przyznam, że naprawdę bardzo mi się podoba mi się.
    Przynajmniej zapach jest ładny.
    Super puder.
    Pozdrowionka serdeczne :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny na twarzy a i w pudełku fajnie podany :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam innej firmy i lubiłam go, starczył na bardzo długo. teraz mam bronzer, ale jak się skończy to będę się rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie kuleczki by mi sie przyadły, zbliża się wesele koelżanki i będę malowała dziewczyny więc...

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelny i naturalny efekt to ja lubię :) pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko... jak ja nie lubię kuleczek! Z moimi zdolnościami połowa zawsze lądowała mi gdzieś to na podłodze, to na toaletce. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat jeszcze nie miałam kilek a kiedyś bardzo chciałabym to zmienić

      Usuń
  7. Mam te kulki, ale w innym wariancie kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kuleczki, dają fajny efekt. Tej firmy nie znam ale zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda w samym pudełku a co dopiero po zastosowaniu. Super Efekt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)