Nauka przez zabawę z Psim Patrolem - plus wyniki konkursu.

By | 11:57 13 comments




Psi Patrol zabawy z naklejkami. 


Na początku poznajemy całą ekipę Psiego Patrolu. 


Następnie przystępujemy do rozwiązywania zadań. Możemy np. pokolorować psa.


Wytężmy wzrok i znajdźmy szczegóły, którymi różnią się 2 obrazki. 


Zagrajmy w grę wykonując po drodze przeróżne zadania. 


Mnóstwo naklejek na pewno przypadnie do gustu fanowi Psiego Patrolu. 


Możemy także wykonać polecenia a w nagrodę pokolorować odznakę. Świetna książeczka która uczy i bawi jednocześnie, fajna propozycja szczególnie podczas podróży czy też w czasie deszczu.



Psi Patrol. Chcę być strażakiem
Bardzo ważne sprawy.



Książeczka w miękkiej oprawie, zawierająca 24 strony. 


Jeżeli ktoś myśli, że to zwykła książeczka jest w błędzie. 


Oprócz standardowej opowieści w której główną rolę odgrywają psy z Psiego patrolu, w książce znajdziemy różne zadania. 


Zadania sprawdzające czy przeczytaliśmy książeczkę ze zrozumieniem. 


Zgadywanki o Psim Patrolu.


Musimy także rozszyfrować tajną wiadomość :) 


A na koniec powracamy do opowieści. Fajna książeczka dla każdego fana Psiego Patrolu, która sprawia, że możemy się wykazać naszą wiedzą oraz na chwilę odpocząć od czytanego tekstu poprzez rozwiązywanie zadań.



Obie propozycję na pewno znajdą duże zainteresowanie wśród dzieci i sprawią, że przez zabawę zdobędą one nową wiedzę. Polecam.


http://www.msz.com.pl/


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bardzo dziękuje wszystkim którzy wzięli udział w konkursie :)

Mój syn po przemieszaniu prze zemnie losów oraz po zasłonięciu oczu wylosował zwycięzców :)

Wszystkim bardzo gratuluje i zapraszam na kolejne konkursy.

Czekam na adresy od wylosowanych osób.



Niestety bloger nie pozwala mi zamieścić filmów z losowania można je zobaczyć na FB.










PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Świetna książeczka, szkoda ,że moje wnuki już za duże :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. obejrzałam filmik z losowaniem, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja bratanica bardzo lubi Psi Patrol :)
    Gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż chciałoby się znowu być dzieckiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo - wiele słyszałam o Psim Patrolu. Super!
    Fajna sprawa.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne książeczki, mój syn byłby nimi zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jak ktos o to dbai spedza tak czas z dzieckiem <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)