Preparaty czyszczące Sotin - porządek w domu musi być.

By | 10:43 25 comments


Preparat czyszczący do akrylu.

Preparat przeznaczony jest do czyszczenia i konserwacji przedmiotów akrylowych np. wanien, brodzików i umywalek. Szybko i delikatnie usuwa osady z kamienia i mydła oraz pozostały brud. 

Nanieść cienką warstwę na czyszczoną powierzchnię. Pozostawić na kilka minut do zadziałania. Wytrzeć mokrą szmatką. Spłukać dużą ilością wody, wytrzeć do sucha.


Środek do czyszczenia kabin natryskowych.


Płyn służy do mycia kabin prysznicowych, oczyszcza szyby z osadów kamienia i mydła oraz innych zanieczyszczeń. Nie rysuje powierzchni.
Nanieść cienką warstwę preparatu na czyszczoną powierzchnię. Odczekać chwilkę, aż zadziała. Nie dopuścić do wyschnięcia. Spłukać wodą, wytrzeć miękką szmatką do sucha. W razie potrzeby czynność możemy powtórzyć. Przy pierwszym stosowaniu polecamy nakładać preparat partiami. 



Preparat do mycia szyb i luster.

Preparat służy do mycia wszelkich szklanych powierzchni, np, szyb okiennych, drzwi, luster czy szklanych ścian.

Aby w szybki i łatwy sposób umyć wszelkie szklane powierzchnie należy spryskać je płynem, pozostawić przez 1-3 minuty do zadziałania, wytrzeć do sucha. Nie ma potrzeby spłukiwać szyb wodą. 


Każdy z tych 3 produktów ma za zadanie ułatwić porządki w naszych domach. 


Wszystkie te 3 produkty znajdują się w takich samych opakowaniach ( choć można je nabyć w większej pojemności). Spray umieszczony w każdej z buteleczek zdecydowanie ułatwia nam rozprowadzanie produktów. Szata graficzna prosta dla mnie ok, na opakowaniu znajdują się odpowiednie informacje o produkcie. Zapach produktów hm no nie jest jakiś mega ładny no ale w sumie to są środki czyszczące, więc nie można się spodziewać przyjemnego zapachu. Ja radzę otworzyć okno, gdy myjemy wszelkie powierzchnie tymi produktami.


Najważniejsze to działanie a nie zapach, więc przejdźmy do sedna :) Powiem szczerze, że pierwszy raz, gdy użyłam produktów to się przeraziłam bo praktycznie nie działały dopiero , gry przeczytałam instrukcję i użyłam ich zgodnie z instrukcją efekt był widzialny. Dlatego też cytując za instrukcją : UWAGA! Preparaty Sotin są produktami specjalistycznymi. Aby dobrze zadziałały należy ŚCIŚLE przestrzegać instrukcji stosowania umieszczonej na opakowaniu. Na prawdę wszystkie 3 preparaty świetnie radzą sobie z wyczyszczeniem powierzchni. Dzięki nimi w prosty i łatwy sposób możemy wyczyścić nie jeden zakamarek w domu. Tylko pamiętajcie zgodnie z instrukcją :) Polecam.

Znalezione obrazy dla zapytania http://chemiadomowa.com/






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Co mu tutaj mamy! Ale wspaniałe preparaty.
    Nawet nie wiesz jak dawno się w takie nie zaopatrywałam...
    Wszystko się mi już kończy...
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tych preparatach wcześniej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam wcześniej o tych preparatach, ale z chęcią bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego preparatu , warto spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo interesujące preparaty jeszcze ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Preparatów nie znam, ale mam fioła na punkcie czystego szkła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o nich nie słyszałam, ale warto się im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak bardzo silna jest to chemia.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę ten preparat ;) A raczej te preparaty. Uzywam raczej tego, co jest dostępne w zwykłym sklepie typu Rossmann.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przetestowałabym u siebie preparat do szyb i luster - małe rączki mojej córki uwielbiają zostawiać na nich ślady! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych preparatach. Z chęcią wypróbuję, w szczególności ten do akrylu. Doprowadzić mój brodzik to pełnej czystości to wyzwanie, ten produkt może być dla mnie zbawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Firmy nie spotkałam az do teraz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pamiętam który miałam ale chyba r86 :P u mnie w bublach wylądował :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałyśmy po 1 ze spotkania podejrzę do wanny i byłam zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam marki :) ale szukam czegoś dobrego więc może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałyby mi się takie środki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chyba nie znam tego środka więc nawet nie wiem czy jest on skuteczny czy nie. Mi bardzo odpowiada położenie przed wejściem specjalnej maty wejściowej https://www.alumatex.pl/produkty/maty-wejsciowe/ gdyż to właśnie dzięki niej jestem w stanie zapobiec nanoszeniu się brudu z zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tych środkach, ale bardzo możliwe iż faktycznie mogą być one skuteczne i dobre. U mnie mimo wszystko i tak zawsze po sprzątaniu używany jest neutralizator zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ ponieważ wiem jak bardzo nie lubię zapachu chemicznych środków czyszczących.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w domu chyba nie ma preparatów do sprzątania, które są moimi ulubieńcami. Za każdym razem używam czegoś, co po prostu wpadnie mi w ręce na zakupach. Teraz mam to samo robiąc zakupy na stronie https://www.leifheitsklep.pl/ Wrzucam do koszyka to, co mi potrzebne, nie zwracam uwagi na firmę, ale na dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie bardzo dobrze sprawdza się u mnie w domu oczyszczacz powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/coway/ dzięki któremu mam zapewniony dostęp do czystego i zjonizowanego powietrza. W takim wypadku nawet samego sprzątania jest mniej gdyż nie ma kurzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyste i świeże powietrze musi być przede wszystkim dobrze nawilżone. Aby zapewnić stałą wilgotność na właściwym poziomie, zdecydowałam się zamówić ostatnio do domu specjalne urządzenie do nawilżania powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza. Odpowiednie nawilżenie powietrza eliminuje szkodliwe bakterie z otoczenia oraz zapobiega powstawaniu podrażnień skóry.

      Usuń
  21. Ciekawy preparat do czyszczenia łazienki. Wcześniej o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)