SOS dla zmęczonych stóp - Eveline Cosmetics.

By | 08:59 21 comments


Należę do osób, które bardzo mocno odczuwają każdorazową zmianę pogody. Mój mąż zawsze się śmieje, że jestem lepsza niż pogodynka bo już dzień wcześniej czuję, że jutro będzie padać deszcz.
Szczególnie teraz, gdy pogoda jest jaka jest tą zmianę odczuwam bardzo mocno. Postanowiłam wypróbować SOS dla zmęczonych stóp, by sprawdzić czy choć trochę przyniesie mi ulgę. 


SOS dla zmęczonych stóp - Chłodzący krem nawilżający


Cena: 12.08 zł choć w promocji można go kupić nawet za 8 zł.


  • Pojemność:
    100 ml
  • Wiek:
    15+, 20+, 25+, 30+, 35+, 40+, 45+, 50+, 60+,
  • Rodzaj produktu:
    krem na pięty. krem do stóp



Zaawansowana, szwajcarska receptura kremu oparta na naturalnych olejkach intensywnie nawilża do 5 warstw w skóry* i zapewnia długotrwały, 24-godzinny efekt. Olejek manuka łagodzi podrażnienia i intensywnie nawilża nawet najbardziej przesuszoną skórę. Olejek rozmarynowy przywraca prawidłowe krążenie i likwiduje problem ociężałych, zmęczonych stóp. Olejek szałwiowy ogranicza rozwój bakterii, normalizuje pracę gruczołów potowych i skutecznie likwiduje nadmiar wilgoci. Ekstrakt z lawendy łagodzi podrażnienia i wykazuje właściwości antybakteryjne. Olejek marula silnie i głęboko regeneruje oraz zapewnia komfort suchej, popękanej skórze stóp.


SPOSÓB UŻYCIA: niewielką ilość kremu wmasować w czystą i suchą skórę stóp i nóg. Pozostawić do wchłonięcia, nadmiar wmasować okrężnymi ruchami.


Opakowanie kremu to tuba dość elastyczna z której bez najmniejszego problemu wydostaniemy odpowiednią ilość produktu. Szata graficzna bardzo fajna i miła dla oczu.


Podczas nakładania kremu czujemy fajne uczucie chłodu co już przynosi, przynajmniej mi ulgę :) Krem nakładałam w dzień jeżeli była taka potrzeba, ale także przed snem. Krem szybko się wchłania co bardzo mnie cieszy. Nie lepi się po wchłonięciu co mnie zaskoczyło bo byłam pewna że z tą konsystencją będzie wręcz odwrotnie. Przy dłuższym stosowaniu stopy wyglądają na zadbane . Zapach typowy dla tego typu produktów lekko mentolowy dla mnie przyjemny.  



Jestem zadowolona z tego kremu - co najważniejsze przyniósł ulgę dla moich stóp, sprawił że są nawilżone, delikatne i ładnie się prezentują. Do tego jego cena nie jest wysoka, a wydajność na dość dobrym poziomie. Oczekiwałam od niego ulgi dla stóp i takie też efekt uzyskałam. Jestem zadowolona i polecam w 100 %.






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Wszystkie kremy do stóp eveline jakie znam są kiepskie i mega śmierdzace alkoholem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zime chłodzący? Ojj zdecydowanie nie i tak non stop zimno mi w stopy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kremu, ale nie mówię mu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię chłodzące produkty :) przynosza ulgę stopom

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kremik jak najbardziej dla mnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/jensowa-bomberka.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabym wypróbować, chociaż chyba wolę rozgrzewajace rzeczy aniżeli chlodzące. Jednak z drugiej strony chłodzacy daje takie uczucie ukojenia... Ciężki wybór.

    Co powiedziałabyś na wspólną obserwację? Oczywiście, jeśli mój blog przypadnie Ci do gustu. Daj znać w komentarzu. ;) A tymczasem pozdrawiam cieplutko w te pochmurne dni,
    Tsukiakari z murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi by się coś przydało na zmęczone uda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kremiki :)
    Ten mnie bardzo kusi od dawna.
    Kupiłabym chętnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, ostatnio dużo chodzę- sezon grzybowy- mógłby mi się ten kremik wieczorem przydać

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba mam ten krem w zapasach. U mnie strasznie ciężko o systematyczne stosowanie takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego nigdy nie miałam, ale jak fajnie się sprawdził to spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj mi by się przydał taki krem :)
    makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Testowany działa wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chłodzący krem na obolałe stopy to najlepsze co można zastosować. Może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie świetnie się ten krem sprawdzał latem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ból nóg i problemy z tym związane to najczęstszy problem każdej kobiety.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)