Pielęgnacyjna oliwka dla dzieci i nie tylko od VenaCosmetics.

By | 09:33 24 comments

PIELĘGNACYJNA OLIWKA DLA DZIECI



 Pielęgnacyjna oliwka dla dzieci wzmacnia warstwę lipidową delikatnej skóry dziecka. Skomponowana z naturalnych olejów: słonecznikowego, ze słodkich migdałów, naturalnej witaminy E, wykazuje działanie odżywcze oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.

Skład :  

Helianthus, Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond ) Oil, Persea Gatissima Oil, Caprylic/ Capris Triglyceride, Tocopheryl Acetate, Parafum


Kosmetyki z serii hipoalergicznej dla dzieci wyprodukowanej w firmie Vena, to idealna pielęgnacja delikatnej i wrażliwej skóry dziecka! Mamy do zaoferowania kosmetyki maksymalnie przyjazne dla skóry każdego dziecka również niemowląt, które pozbawione są alergenów, silikonów i konserwantów.  Nic więcej nie musisz robić, wystarczy regularnie stosować żel do mycia ciała dla dzieci i uzupełniać pielęgnację kosmetykami ochronnymi: kremik do twarzy oraz  oliwka i balsamik do ciała i cieszyć się zdrową skórą swojego Szkraba.


Oliwka mieści się w plastikowej butelce o pojemności 150 ml, zakończonej pompką, która działa bez zarzutu i bez wątpienia ułatwia dozowanie tego typu produktu. Co mnie zaskoczyło oliwka nie pachnie jak typowa oliwka jej zapach jest owocowy nie wiem czemu, ale ja wyczuwam tam zapach bananów :) Oliwka jest koloru bezbarwnego, bardzo szybko się wchłania i co ważne nie brudzi ubrań. Sama często używam tej oliwki szczególnie na łokcie i kolana i stopy, gdyż tam moja skóra jest często przesuszona. 



Jest bardzo zadowolona z działania tej oliwki jak i kremu  , który testowałam ostatnio i jestem pewna, że z miłą chęcią poznam inne produkty tej firmy bo warto.






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. Fajnie że się sprawdziła. Mnie ciekawi skład, po pobieżnym przejrzeniu strony nie znalazłam... w sklepie nie ma. Nie lubię takich sytuacji. Ale może jeszcze poszukam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie raz ci mówiłam że lubię produkty dla dzieci, u mnie zawsze dobrze się sprawdzają Choć przyznam że z tej firmy to jeszcze nic nie miałam ale będę mieć ich na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już dawno nie używałam oliwki, dobrze, że mi przypomniałaś, z tą marką nie miałam jeszcze osobistego kontaktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, chyba od zawsze uwielbiałam delikatne kosmetyki.
    Ta firma również bardzo mnie kusi.
    Oliwka wydała mi się najciekawsza.
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty z pompką, ten produkt zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, że się sprawdza :) Opakowanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że się sprawdza! :D mają fajne opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i przydatny produkt. Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że ma dobry skład!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w sumie to nigdy nie eksperymentowałam z produktami dla dzieci :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam dzieci, więc trudno mi się odnieść do tych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką oliwkę to i ja bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie uzywalam oliwek nigdy osobiscie ale juz na kolejnym blogu czytam dobre opinie na temat tej

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki dla dzieci, więc na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam żel pod prysznic z tej marki, ale czeka na obfocenie

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy, ale może będę miała okazję poznac ich produkty.
    Jest, obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście używam tej oliwki, jest bardzo dobra, lubię ją. ♥
    Pozdrawiam zyskałaś nowego stałego czytelnika :))

    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy produkt. Nigdy nie miałam z nim do czynienia. Podoba mi się ta recenzja ;)

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Także mam i jestem zadowolona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej marki, ale produkt wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że się sprawdza :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/klasyczny-paszcz-i-botki-w-hafty.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)