Żubr Pompik świetna gra dla dużych i małych na długie wieczory.

By | 09:17 9 comments

Żubr Pompik


Dowiedz się, co piszczy w puszczy.
Gracze poruszają Pompika za pomocą specjalnych kostek i starają się odnaleźć pary takich samych zwierzątek. Utrudnieniem jest to, że zwierzątka lubią się ukrywać, a niespodziewana burza może pokrzyżować plany żubra.
Dzieci będą ćwiczyć pamięć i logiczne myślenie, a przy okazji dowiedzą się, jakie zwierzęta mieszkają w Puszczy Białowieskiej. Gra zawiera 2 warianty zasad – prostsze, dla młodszych, nawet 4-letnich graczy, i zaawansowane, dla starszych dzieci.
Pompik to znany wszystkim z serialu TV i książek mały żubr.


Gracze poznają mieszkańców polskiej puszczy.

Liczba graczy: 2-5
Wiek: 4-104
Czas gry: 20 minut


 Elementy gry:
plansza
2 kostki
1 figurka Pompika+2 naklejki
42 żetony kwiatków (po 14 w każdym kolorze)
13 kafelków
1 znacznik słońca


Gra wzbudziła wielkie zainteresowanie wśród moich dzieci. Grę możemy dostosować do wieku grających graczy wybierając wariant łatwiejszy bądź trudniejszy. W grę spokojnie może zagrać nawet 4 latek. 


Dzięki wycieczce po puszczy poznajemy zwierzęta, uczymy się liczyć, ćwiczymy pamięć  a przede wszystkim fajnie spędzamy czas. Gra jest świetną propozycją dla całej rodziny. 



Gruba plansza,  solidnie wykonane żetony i zwierzątka na pewno szybko nie ulegną zniszczeniu. 


Gra jest po części odzwierciedleniem znanego przez wszystkich memory.


Dzięki małym gabarytom gra będzie fajną propozycją do zabrania podczas podróży. My świetnie bawiliśmy się grając w tą grę i polecamy ją każdemu i tym małym i dużym :) 






Egmont Polska serdecznie zaprasza wszystkich małych i dużych czytelników do odwiedzenia swojego stoiska nr C48 w Hali Wisła podczas Krakowskich Targów Książki. To ciekawe wydarzenie to dobry pretekst do odwiedzenia dawnej stolicy Polski a także spotkania z ulubionymi autorami. Przygotowaliśmy wiele premierowych publikacji zarówno dla najmłodszych, młodzieży i dorosłych oraz specjalne promocje. Bestsellery i nowości wydawnictwa będą sprzedawane w promocyjnych cenach z 25% rabatem.

PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna gra :) Moja córka jak była mała to uwielbiała gry, a ja uwielbiałam z niż grać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę miała swoje dzieci, to też będę z nimi grywała w gry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę pamiętać, podoba mi się i za niedługo chrześniak Mojego Darka na urodziny i to myślę że będzie fajny pomysł na prezent a przy okazji do wspólnej zabawy jak będą też inne dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mam z kim grać...we dwójkę nudno.. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting game, kids will love this.
    I am your new follower, please follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gra wydaje się być ciekawa, a prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, po prostu rewelacja!
    Wydaje mi się, że naprawdę warto by ją przetestować :)
    Zabawa super, więc biorę w ciemno :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)