ALCHEMICA - LUSTRA I SZYBY BEZ SKAZY.

By | 11:02 16 comments

ALCHEMICA - LUSTRA I SZYBY BEZ SKAZY


NIESKAZITELNA CZYSTOŚĆ OKIEN, SZKLANYCH DRZWI I LUSTER.



SZYBKO I BEZPROBLEMOWO USUWA NAWET NAJBARDZIEJ UPORCZYWY BRUD Z POWIERZCHNI SZYB I LUSTER. NIE POZOSTAWIA SMUG.



Skład:
  • alkohol,
  • salmiak,
  • <5% niejonowe środki powierzchniowo czynne, 
  • substancje zapachowe



Sam wygląd produktu całkiem przyjemny - prosta grafika, przeźroczysta butelka i do tego działający bez zarzutu spryskiwacz zachęcają by wypróbować ten produkt. Płyn kosztuje ok 22 zł, ale naprawdę myjąc szyby czy lustra się nie zmęczymy :) Wystarczy nanieść niewielką ilość płynu, wytrzeć szmatką i gotowe. Żadnych smug dzięki temu produktowi na pewno nie zobaczymy. Produkt dość wydajny, więc wystarczy na dłuższy czas. Jedyne co mnie w nim lekko drażni to dość intensywny zapach podczas pryskania, więc jeżeli macie możliwość lepiej otwórzcie okno. 


chemia domowa


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, jak go spotkam to na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten produkt. Nie cierpię myć okien, więc mógłby być pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O i już u mnie nie ma szans na wykorzystanie. Intensywne zapachy mnie odrzucają...

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ha święta tuż tuż, a zatem warto o tym pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę tego produktu, gdzie można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://chemiadomowa.com/wszechstronne/117-alchemica-lustra-i-szyby-bez-skazy.html

      Usuń
  6. Nie znam tego, ale widac że dobry...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre środki zamiast czyścić robią niestety smugi a ja mam sporo luster i szyb w domu :/ nie miałam jeszcze tego płynu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po prostu uwielbiam czystość, więc ten produkt do mnie przemawia.
    Bardzo mi się podoba jego działanie.
    Chętnie bym spróbowała!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem perfekcyjną pania domu i uwielbiam miec wszystko na tip-top hahah :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tam używam najzwyklejszych płynów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc kompletnie go nie znam, Ja zazwyczaj kupuje pierwszy lepszy produkt, zwykłą chemię i nie zwracam jakoś specjalnie na to uwagi. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak nie ma smug ...biorę w ciemno:D smugi u mnie powoduję nerwice totalną hehe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)