Dodatki na stół weselny i nie tylko - zapi.pl

By | 09:02 33 comments


Pamiętam swój ślub i przygotowania do niego związane, bardzo miło wspominam ten piękny czas. 
Na rynku pojawia się coraz więcej firmy, które proponują Nam przeróżne rzeczy na różne okazje. 
Mi przypadł zaszczyt pomocy w przygotowaniach do tego wielkiego dnia mojej koleżance Ewie.

Powoli zaczęłyśmy się rozglądać w poszukiwaniu ozdób na stół oraz za akcesoriami na podarunki dla gości.



Przeglądając różne strony natrafiłyśmy na papeterię ślubną https://www.zapi.pl/. 


Na stronię można znaleźć większość potrzebnych rzeczy takich ja zaproszenia, akcesoria  , podziękowania , tablicę,  księgi gości i wiele innych.


My na próbę wybrałyśmy parę rzeczy by sprawdzić jak wyglądają na żywo. Nie oszukujmy się czasami to co przedstawiają nam zdjęcia na stronie a to co otrzymaliśmy różni się diametralnie.

Tak też zamówiłyśmy :


Białe pudełeczko z wyciętym sercem


Papierowy napis LOVE


Pudełko w kształcie serca, kolor czerwony i biały


Różowe pudełeczko w białe kropki.


Dekoracyjna kokardka z papieru







Wszystko razem prezentuje się tak :



Podczas składania zamówienie nie raz pytałyśmy o różne rzeczy i możemy w 100% potwierdzić, że kontakt z firmą jest bardzo dobry. Samo zamówienie przyszło do Nas dość szybko. Wszystkie otrzymane rzeczy są w opakowaniach rozłożone my sami musimy sobie je poskładać, dzięki czemu nic się nie pogniecie podczas transportu. Dodatkowo podczas składania było dużo śmiechu bo np kokardka przerosła nasze możliwości ha ha i nie mogłyśmy sobie poradzić z jej złożeniem przynajmniej na początku :) Wszystko oprócz girlandy jest z papieru, ale papier jest taki grubszy, więc nie ma obawy, że od razu się potarga. Rzeczy prezentują się na prawdę pięknie i na pewno zagoszczą na stole weselnym, stając się piękną ozdobą. Jesteśmy zadowolone z otrzymanych rzeczy i polecamy Wam ten sklep. 




logo firmy zapi.pl




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. Faktycznie, teraz tych akcesoriów ślubnych jest do wyboru do koloru, można zrobić wszystko co się chce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne dodatki :) Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ślub był skromny i spontaniczny, więc ominęły mnie w zasadzie wszystkie przygotowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dodatki :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no przepiękne, te serduszka chyba najbardziej mnie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dodatki.
    Skromne, ale z klasą. Podobają mi się.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. póki co temat mnie nie dotyczy. a jakbym brała ślub to raczej cywilny nie robiłabym wokół tego takiego "halo" . ale przepiękne dodatki .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam ostatnio na weselu gdzie były różne śmieszne demotywatory zwinięte w wstążkę.
    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam już za sobą wybieranie całej oprawy ślubnej, ale stronę chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam takie rzeczy niby takie nic ale mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te pudełka - szczególnie te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że sama się kiedyś będę przygotowywać do swojego ślubu, na razie noszę pierscionek zaręczynowy ;)

    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne dodatki. U mnie bylo na bialo-rozowo z duza iloscia kwiatow. Na kazdym talerzu mialo byc drewniane serduszko z grawerowanymi podziekowaniami, ale kwiaciarnia zapomniala je polozyc i dawalismy je sami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne te pudełeczka;)
    Jeśli szukasz czegoś fajnego i w dobrych cenach to polecam się rozejrzeć na alliexpress;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładnie będzie na weselu :) Fajne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne dodatki :-) chętnie zajrzę gdy będę planować swój ślub :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rzeczy, ja już dawno po ślubie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne dodatki, bardzo duży wybór teraz jest takich dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne dodatki na stół weselny ;) bardzo fajne pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. przesliczne dodatki. Napewno wpis sie przyda, dzieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne dodatki i fajna dawka pomysłów 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo łądnie wyglądają takie pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oo przydadzą się na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze - także i jako dodatek do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem ładne , bardzo lubię perełki ,a te choć mają inny kolor niż zazwyczaj to nadal ładne :)
    zapraszam do siebie -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Te wycinane laserowo i wytłaczane pudełeczka są bardzo urokliwe. Trzeba przyznać, że jest na co popatrzeć :) Na kilku weselach widziałam takie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)