ODŻYWKA ZIOŁOWA DO WŁOSÓW SUCHYCH I NORMALNYCH „ZIOŁA I WITAMINY” - Fitomed.

By | 10:56 38 comments


ODŻYWKA ZIOŁOWA DO WŁOSÓW SUCHYCH I NORMALNYCH „ZIOŁA I WITAMINY”



Składniki aktywne: wyciąg z ziela skrzypu I szyszek chmielu, witamina E i witaminy z grupy B.
Działanie: pogrubia i zmniejsza łamliwość włosów po zabiegach fryzjerskich, ułatwia rozczesywanie, nadaje włosom witalność i połysk (według badań dermatologiczno-aplikacyjnych).
Przeznaczenie: do włosów suchych w celu regeneracji włosów.
Sposób użycia: na mokre włosy nanieść niewielką ilość odżywki. Po kilku minutach spłukać wodą.
Fitomed poleca: dla uzyskania lepszego efektu wskazane jest stosowanie szamponu ziołowego do włosów suchych i normalnych „Mydlnica lekarska”.
Objętość: 200 ml



Skład/Ingredients: Aqua, Herbal Extract: Equisetum Arvense, Humulus Lupulus Cone, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Methosulfate, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Citric acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl alcohol, Ethylhexylglycerin, Parfum.





Odżywka mieści się w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Łatwość wydobycia produktu to zasługa pompki, która działa bez najmniejszego zarzutu. 



Butelka jest przeźroczysta dzięki czemu widzimy ile produktu nam jeszcze pozostało. Konsystencja lekko wodnista, kolor odżywki biały. Zapach ach cudowny po prostu go uwielbiam :) Po umyciu włosy są miękkie, gładkie, nie puszą się i ślicznie pachną. Stosuję zarówno szampon jak i odżywkę i zauważyłam, że moje włosy zaczęły się mniej rozdwajać. Ogólnie odżywka jest rewelacyjna. Kosztuje ok 10 zł, więc za tak małe pieniądze efekt jest naprawdę łał.



Na co jeszcze zwróciłam uwagę ? na to, że firma liczy się ze zdaniem swoich klientów i pracuje nad swoimi produktami. Wcześniej ta odżywka miała skromną grafikę, butelkę bez pompki i szczerze powiem, gdybym zobaczyła ją w sklepie nie przykuła by mojego wzroku. Teraz opakowanie jest o wiele lepsze i ładniejsze, a do tego praktyczniejsze. Polecam

Fitomed.pl logo



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

38 komentarzy:

  1. Ciekawa ta odżywka, muszę się w jakąś zaopatrzyć bo moje włosy ostatnio są w złym stanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jakaś dobra ta odżywka skro pomaga...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że firma się rozwija i bierze pod uwagę zdanie konsumenta - to ważne, bo w końcu to dla niego produkuje produkty. Sama jeszcze nie miałam kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt dla mnie :-) ostatnio żadna odżywka mi nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie.. w sumie mogłaby się nadawać gdybym ją nakładała od połowy włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tania jest :) Akurat z Fitomed jeszcze nic nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie natualne kosmetyki, szczególnie do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie przetestowała ten produkt :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze względu na ciekawy sład z chęcią przetestuje ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od jakiegoś czasu używam Babuszki Agafii i póki co, bardzo zadowolona, nie będę testowała innych, chociaż ten produkt kusi bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fitomed to jedna z moich ulubionych marek - jeszcze nie zawiodłam się na żadnym produkcie a miałam ich wiele. Odżywki jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ją już gdzieś chyba. Nigdy jeszcze nie miałam okazji próbować.
    Chętnie bym się na nią skusiła. Lubię takie nowości.
    Ziołowa pielęgnacja jest super.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie miałam nic tej marki, ale może w końcu coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam tą odżywkę ale zdecydowanie bardziej lubiłam szampon z tej linii

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam kiedyś kosmetyki tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam jej, ale bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachęciłaś mnie do jej sprawdzenia na swoich włosach, jednak moja lista rzeczy do kupienia i przetestowania jest taka długa, że nie wiem kiedy ta odzywka trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam różne produkty tej marki, ale jeszcze niczego do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kompletnie nie znam, lubie produkty do włosów

    OdpowiedzUsuń
  20. Za tą cenę mogłabym wypróbować najwyżej miałabym do golenia nóg gdyby akurat u mnie się nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam firmy, myślę że jak znajdę ją gdzieś u siebie to wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam nic od nich ale chętnie poznam

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią przetestuję ten produkt, bo zaciekawiłaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  24. CHetnie bym tą odzywke wyprobowała :3

    OdpowiedzUsuń
  25. nie duza cena a efekt super
    zapraszam na www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubimy ziołowe produkty :) Ten wygląda znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ziołowe odżywki jakoś się nie lubią z moimi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  28. O! Nowa marka, nie znałam jej:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa odżywka, muszę spróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie wypróbuję, dziękuje za recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydaje się być całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy produkt, chętnie bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię naturalne produkty do włosów

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znałam marki, ale uwielbiam naturalne kosmetyki. Są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)